Trafiky jako výdejní místa pro e-shopy

26. 7. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: E-shop partner a DCD Publishing)
Zavedeným službám pro výdej zásilek z tuzemských e-shopů vyrostla další konkurence. Tu buduje Mediaprint & Kapa s Popron holdingem, jmenuje se E-shop partner a v ČR má již nyní nejhustější síť podobných výdejních míst – je jich již 340.

Společnost tak využívá boomu, který v Česku nastal. Zákazníci čím dál častěji nakupují přes e-shopy a zboží si potom vyzvedávají přímo na jejich pobočkách. Na to reagují společnosti jako Uloženka.cz, Zásilkovna.cz, Zásilkomat.cz atd. a nabízejí vyzvednutí zásilky i v jiném místě, než ve kterém e-shop působí, nebo má pobočku. Od loňského podzimu se k nim přidala také E-shop Partner.

Ta má aktuálně výdejní místa ve všech větších českých městech (využívá trafik, potravin, benzinových pump, do kterých dodává tisk) a číslo neustále roste. Po celém Česku přitom pravidelně zaváží 13 500 míst periodickým tiskem. Tato místa se potom postupně stávají i výdejními místy pro e-shopy.

Síť je rozšiřována přibližně o 50 výdejních míst měsíčně. V příštím roce by měla dosáhnout jednoho tisíce výdejních míst. Do budoucna spolupracujícím e-shopům chce nabídnout také outsourcing vnitřní i vnější logistiky, počínaje skladováním, přes vychystávání zásilek pro všechny způsoby dopravy až po jejich dopravení do výdejního místa co nejblíže zákazníkovi.

Poplatek za přepravu, uskladnění a vydání zásilky je stanoven na 42 Kč za zásilku. Zásilky stačí polepit štítky a doručit do logistického centra v Praze nebo po dohodě na některé ze sedmi regionálních zastoupení, popřípadě si ji společnost po dohodě může vyzvednout přímo ve skladu internetového obchodu.

Zpravidla již následující pracovní den je zásilka k dispozici na výdejně. O jejím uložení je zákazník informován SMS zprávou a e-mailem. Zásilku je možné do 14 dnů na výdejním místě vyzvednout. Takto je možné doručovat jak zásilky zaplacené, tak dobírkové – to je zdarma. V případě, že si zákazník svoji zásilku do 14 dnů nevyzvedne, je zajištěno její stažení z výdejny zpět do logistického centra E-shop partner a vy o tom budete informování.

Seznam aktuálních výdejních míst najdete zde.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více