Trafiky jako výdejní místa pro e-shopy

26. 7. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: E-shop partner a DCD Publishing)
Zavedeným službám pro výdej zásilek z tuzemských e-shopů vyrostla další konkurence. Tu buduje Mediaprint & Kapa s Popron holdingem, jmenuje se E-shop partner a v ČR má již nyní nejhustější síť podobných výdejních míst – je jich již 340.

Společnost tak využívá boomu, který v Česku nastal. Zákazníci čím dál častěji nakupují přes e-shopy a zboží si potom vyzvedávají přímo na jejich pobočkách. Na to reagují společnosti jako Uloženka.cz, Zásilkovna.cz, Zásilkomat.cz atd. a nabízejí vyzvednutí zásilky i v jiném místě, než ve kterém e-shop působí, nebo má pobočku. Od loňského podzimu se k nim přidala také E-shop Partner.

Ta má aktuálně výdejní místa ve všech větších českých městech (využívá trafik, potravin, benzinových pump, do kterých dodává tisk) a číslo neustále roste. Po celém Česku přitom pravidelně zaváží 13 500 míst periodickým tiskem. Tato místa se potom postupně stávají i výdejními místy pro e-shopy.

Síť je rozšiřována přibližně o 50 výdejních míst měsíčně. V příštím roce by měla dosáhnout jednoho tisíce výdejních míst. Do budoucna spolupracujícím e-shopům chce nabídnout také outsourcing vnitřní i vnější logistiky, počínaje skladováním, přes vychystávání zásilek pro všechny způsoby dopravy až po jejich dopravení do výdejního místa co nejblíže zákazníkovi.

Poplatek za přepravu, uskladnění a vydání zásilky je stanoven na 42 Kč za zásilku. Zásilky stačí polepit štítky a doručit do logistického centra v Praze nebo po dohodě na některé ze sedmi regionálních zastoupení, popřípadě si ji společnost po dohodě může vyzvednout přímo ve skladu internetového obchodu.

Zpravidla již následující pracovní den je zásilka k dispozici na výdejně. O jejím uložení je zákazník informován SMS zprávou a e-mailem. Zásilku je možné do 14 dnů na výdejním místě vyzvednout. Takto je možné doručovat jak zásilky zaplacené, tak dobírkové – to je zdarma. V případě, že si zákazník svoji zásilku do 14 dnů nevyzvedne, je zajištěno její stažení z výdejny zpět do logistického centra E-shop partner a vy o tom budete informování.

Seznam aktuálních výdejních míst najdete zde.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více