Záruky
Lenovo prodlužuje záruku počítačů a tabletů
(Aktualizováno) S cílem lepší podpory zákazníků i v tomto náročném a dynamickém období nabízí společnost Lenovo bezplatné globální prodloužení záruky až na 75 dní do 31. května 2020 pro stolní počítače Lenovo, all-in-one zařízení, notebooky a tablety.
Přečíst celý článekASUS rozšiřuje záruku na notebooky ze sérií ZenBook, StudioBook a ROG
ASUS u nově zakoupených notebooků modelových řad ZenBook a StudioBook spouští v Česku a na Slovensku NBD On-site záruku, díky níž má zákazník nárok na technickou podporu do druhého pracovního dne přímo na místě, a to včetně případného výjezdu technika. Speciální záruční podmínky ASUS nabízí i novým majitelům ROG notebooků.
Přečíst celý článekASUS nabízí prodlouženou tříletou záruku na notebooky s Windows 10 Pro
Standardní dvouletou záruku si mohou bezplatně o další rok prodloužit zákazníci, kteří v období od 1. června do 31. prosince 2019 zakoupí u českých prodejců nový notebook ASUS s operačním systémem Windows 10 Pro a poté se registrují na webu pomocí jednoduchého formuláře.
Přečíst celý článekQNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let.
Přečíst celý článekVšechny monitory Philips se tříletou zárukou
Společnost MMD nově poskytuje na všechny monitory značky Philips prodané v České republice po 1. lednu 2018 tříletou záruku bez ohledu na produktovou řadu.
Přečíst celý článekProfesionální displeje Panasonic se zárukou výměny na místě
Společnost Panasonic bude ve spolupráci se svými autorizovanými servisními partnery poskytovat záruku i službou typu return-to-base (vrácení na pobočku), a to formou výměny, dostupnou pro všechny profesionální displeje Panasonic.
Přečíst celý článekNové služby od Toshiby zvýší komfort firemních zákazníků
Nové služby společnosti Toshiba, Business Support Portal a Platinum Support Service, jsou zaměřené primárně na firemní zákazníky a jsou navrženy tak, aby zajistily uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.
Přečíst celý článekNetgear rozšířil doživotní záruku NBD na další produkty
Společnost Netgear rozšířila kombinaci doživotní hardwarové a Next Business Day (NBD) záruky na veškeré byznys produkty řady ProSafe. Čeští i slovenští majitelé těchto produktů tak mohou své poškozené zařízení nejen kdykoliv reklamovat, ale zároveň si bezplatně zažádat o jeho výměnu během následujícího pracovního dne.
Přečíst celý článekCanon nabízí delší záruku a vylepšené záruční služby
Canon spustil novou kampaň na podporu prodeje vybraných produktů, která cílí na malé a střední firmy a na spotřebitele v segmentu malá a domácí kancelář. Start kampaně je spojený s prodloužením a rozšířením promoční akce, která nabízí prodlouženou záruku a vylepšené záruční služby.
Přečíst celý článekZyxel rozšířil službu Next Business Day na výměnu produktů
Společnost Zyxel začala nabízet rozšířené záruky „Next Business Day“ na výměnu porouchaných produktů. Služba se vztahuje na vybrané produkty a zákazníkům je dostupná ve dvou variantách.
Přečíst celý článek