Nové služby od Toshiby zvýší komfort firemních zákazníků

23. 9. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Nové služby společnosti Toshiba, Business Support Portal a Platinum Support Service, jsou zaměřené primárně na firemní zákazníky a jsou navrženy tak, aby zajistily uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.

Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který je dostupný online. Služba umožňuje společnostem sledovat a spravovat kompletní portfolio produktů Toshiba, od přehledu o stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů, až po aktualizace softwaru pro jednotlivá zařízení. Platinum Support Service rozšiřuje záruky a zahrnuje celou řadu výhod, jako například on-site servis s opravou do následujícího pracovního nebo Hard Drive Retention Service.

Toshiba Business Support Portal

Toshiba Business Support Portal je nástroj, který umožňuje centrální správu IT majetku. IT oddělení mohou vidět a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska maximálního využití jejich potenciálu. Součástí je také možnost přihlášení, sledování servisních požadavků, aktuálního stavu případných oprav a také přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů. Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v zemích regionu EMEA.

Nedávný výzkum společnosti Toshiba ukázal, že třetina (33%) vedoucích IT pracovníků v Evropě vidí potřebu správy softwarových aktualizací jako největší úkol pro jejich oddělení. Základním cílem nové služby Toshiba Business Support Portal je zjednodušení právě této oblasti. Firmy budou moci kontrolovat stav všech svých registrovaných zařízení Toshiba, vidět podrobnosti o jejich záručních podmínkách a stahovat nejnovější software a ovladače. Jednoduše zajistí potřebné aktualizace přístrojů a mohou tak udržovat maximální možnou funkčnost a bezpečnost celého portfolia svých zařízení.

Platinum Support Service

Toshiba Platinum Support Service zahrnuje sadu služeb, které minimalizují prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardwaru do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují stejně jako telefonní službu diagnostiky a případné opravy profesionálové společnosti Toshiba. Balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.

Zákazníci nadnárodních firem s pobočkami napříč regionem mohou službu využít v jakékoli zemi, kde je poskytována, bez ohledu na to, kde byl notebook zakoupen. Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.

Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Platinum Support Service lze využít pro zařízení modelových řad Toshiba Satellite Pro, Tecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety.

Štítky: 

Podobné články

ASUS rozšiřuje záruku na notebooky ze sérií ZenBook, StudioBook a ROG

30. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
ASUS u nově zakoupených notebooků modelových řad ZenBook a StudioBook spouští v Česku a na Slovensku NBD On-site záruku, díky níž má zákazník nárok na technickou podporu do druhého pracovního dne přímo na místě, a to včetně případného výjezdu technika. Speciální záruční podmínky ASUS nabízí i novým majitelům ROG notebooků. Čtěte více

ASUS nabízí prodlouženou tříletou záruku na notebooky s Windows 10 Pro

26. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Asus)
Standardní dvouletou záruku si mohou bezplatně o další rok prodloužit zákazníci, kteří v období od 1. června do 31. prosince 2019 zakoupí u českých prodejců nový notebook ASUS s operačním systémem Windows 10 Pro a poté se registrují na webu pomocí jednoduchého formuláře. Čtěte více

QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let. Čtěte více

Všechny monitory Philips se tříletou zárukou

9. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD Monitors & Displays)
Společnost MMD nově poskytuje na všechny monitory značky Philips prodané v České republice po 1. lednu 2018 tříletou záruku bez ohledu na produktovou řadu. Čtěte více