Axis prodlužuje záruku svých produktů na pět let

7. 10. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Axis Communications)
Produkty Axis Communications mají nově pětiletou záruční dobu. Doba, během níž lze produkty reklamovat, se tak prodlužuje o celé dva roky, z dosavadních tří let. Nová záruční doba platí na produkty expedované Axisem od 1. dubna 2020 dále.

„Pětiletou záruční dobou, která je v oboru bezprecedentní, chceme zajistit našim zákazníkům bezproblémové, nákladově efektivní vlastnictví produktů Axis,“ uvedl Petr Tošner, obchodní ředitel pro východní Evropu, a dodal: „investice do kamerových systémů není levnou záležitostí, a pětiletá záruka výrazně snižuje celkové náklady na vlastnictví. V Axisu zkrátka klademe vysoký důraz na kvalitu, a špičkový zákaznický servis k tomu patří.“

Záruční servis společnosti Axis, který se nyní prodlužuje z tří na pět let, pokrývá (v závislosti na konkrétním produktu) vady designu, zpracování a materiálu při běžném používání. Prodloužená záruka je bezplatná a automaticky se vztahuje na většinu produktů expedovaných Axisem 1. dubna 2020 a později.

Štítky: 

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více