Vánoce

Novinky

Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online

Více než polovina Čechů letos všechny nebo většinu vánočních dárků pořídí výhradně na e-shopech (53 %). S jejich nákupem přitom začínají teprve v listopadu (38 %) a více než třetina lidí nechává pořizování dárků dokonce až po slevové akci Black Friday či jen pár dnů před Vánoci. Za dárky Češi plánují utratit do pěti tisíc korun (52 %).

Přečíst celý článek
Šest tipů pro e-shopy, jak letos ušetřit na marketingu a nepřipravit se o zákazníky
Novinky

Šest tipů pro e-shopy, jak letos ušetřit na marketingu a nepřipravit se o zákazníky

E-commerce letos pokračuje v propadu, a tak se obchodníci s nadějí upínají alespoň k období Vánoc. Z analýzy fintech startupu Skip Pay však vyplývá, že Češi budou letos na vánočních nákupech šetřit. Velkou konkurencí budou také marketplaces. Co tedy mohou e-shopy udělat, aby u zákazníků zvýšili své šance a zároveň neproinvestovali většinu svých marží?

Přečíst celý článek
Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu
Novinky

Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu

Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už by měly být přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vylepšovat stávající procesy a kde se naopak musí pustit do neprobádaných končin, kde štěstí přeje odvážným (ale i připraveným)?

Přečíst celý článek
Na internetu letos vánoční dárky nakoupí kvůli pohodlí i nižším cenám tři čtvrtiny Čechů
Novinky

Na internetu letos vánoční dárky nakoupí kvůli pohodlí i nižším cenám tři čtvrtiny Čechů

Vánoce se nezadržitelně blíží a téma výběru a nákupu vánočních dárků začíná být velkým tématem. Zákazníci budou letos s ohledem na komplikovanou situaci v ekonomice obezřetnější a vybíravější. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), Češi budou opět využívat k nákupu e-shopy ve velkém. A to díky pohodlí a výhodnějším cenám oproti kamenným obchodům.

Přečíst celý článek
Vánoční nákupy vrcholí – Češi utratí v e-shopech denně až miliardu a půl
Novinky

Vánoční nákupy vrcholí – Češi utratí v e-shopech denně až miliardu a půl

Vánoční objednávky přicházejí do e-shopů jedna za druhou a internetové obchody zažívají vrchol letošní sezony. Jak ukazují data Asociace pro elektronickou komerci (APEK), sahají obraty on-line obchodů v těchto dnech až k jedné a půl miliardě korun denně. Celkově utratí před Vánoci Češi na internetu více než 77 miliard korun.

Přečíst celý článek
Vánoční nákupy v e-shopech se blíží svému vrcholu, Češi utratí miliardy
Novinky

Vánoční nákupy v e-shopech se blíží svému vrcholu, Češi utratí miliardy

Prosinec je (nejen) pro internetové obchody klíčovým obdobím roku. Vánoční nákupy vrcholí, po Black Friday čekají na e-shopy nejhektičtější dva týdny. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) by Češi během nich mohli utratit v on-line prostředí více než 12 miliard korun.

Přečíst celý článek
78 % „on-line Čechů“ nakoupí vánoční dárky na internetu
Novinky

78 % „on-line Čechů“ nakoupí vánoční dárky na internetu

Objednat vánoční dárky online je pro uživatele internetu v Česku běžná záležitost. Jak potvrdil výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), objednat balíček pro své blízké v e-shopech plánuje letos 78 % on-line Čechů. Ti se chystají nakupovat ve velkém již v listopadu, nejčastěji přitom budou vkládat do virtuálních košíků hračky.

Přečíst celý článek
Češi a Vánoce? Řeší je dříve než jiné národy a vedou dárky pro maminky
Novinky

Češi a Vánoce? Řeší je dříve než jiné národy a vedou dárky pro maminky

Češi se na vánoční sezónu začínají připravovat každým rokem o něco dříve, letos už od konce září, ukazují data z Vyhledávání Google. Liší se tím od ostatních zemí střední Evropy, kde tato vlna přichází až výrazně později. Kromě vánočních dárků roste například zájem o různé dekorace, svíčky i netradiční adventní kalendáře.

Přečíst celý článek
Vánoční sezona v e-shopech startuje
Novinky

Vánoční sezona v e-shopech startuje

Vánoční sezona opět startuje a je jasné, že v roce 2021 se bude od těch předchozích v lecčems lišit. A to nejen v porovnání s těmi „covidovými“. Češi změnili v posledních dvou letech své nákupní zvyklosti, do hry navíc vstupuje inflace a problémy s dodávkami zboží. Je zřejmé, že významnou roli budou opět hrát internetové obchody, jejichž růst nezpomalil ani letos.

Přečíst celý článek
Štědrý den v síti O2: více spojených hovorů i přenesených dat
Novinky

Štědrý den v síti O2: více spojených hovorů i přenesených dat

Nouzový stav, karanténní opatření a Vánoce v užším kruhu rodinném. Tak vypadaly letošní svátky v Česku. Síť O2 letos na Štědrý den spojila rekordní počet hovorů a padl i vánoční rekord v objemu přenesených dat.

Přečíst celý článek