Vánoce

Češi letos utratí za dárky téměř osm tisíc
Novinky

Češi letos utratí za dárky téměř osm tisíc

Nadcházející vánoční období je pro mnoho českých spotřebitelů nákupním vrcholem celého roku. Jak vyplývá z průzkumu agentury Perfect Crowd pro allegro.cz, až 94 % Čechů kupuje na Vánoce alespoň jeden dárek. Drtivá většina přitom ideální dárek pro své blízké nevybírá naslepo, ale raději se zeptá.

Přečíst celý článek
Kolik dají Češi za dárky na internetu a o co mají největší zájem?
Novinky

Kolik dají Češi za dárky na internetu a o co mají největší zájem?

S blížícím se Štědrým dnem čeká české e-shopy druhý vrchol vánočních prodejů. Tím je po Black Friday pondělí 11. prosince a celý následující týden. Jak potvrdil výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků přitom u nás objedná on-line téměř 80 % uživatelů internetu. Kolik plánují utratit a o jaké zboží bude největší zájem?

Přečíst celý článek
Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ
Novinky

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství.

Přečíst celý článek
První vrchol prodejů v e-shopech se blíží. Výhodných nabídek chce využít až 80 % zákazníků
Novinky

První vrchol prodejů v e-shopech se blíží. Výhodných nabídek chce využít až 80 % zákazníků

Vánoční prodeje se v e-shopech rozjíždí naplno a jeden z obchodních vrcholů celého roku je za dveřmi. Na vlnu především v USA populárního Black Friday, se kterým jsou spojené výrazné slevy zboží, naskočily české obchody již před několika lety. A zákazníci na ně slyší…

Přečíst celý článek
Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online
Novinky

Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online

Více než polovina Čechů letos všechny nebo většinu vánočních dárků pořídí výhradně na e-shopech (53 %). S jejich nákupem přitom začínají teprve v listopadu (38 %) a více než třetina lidí nechává pořizování dárků dokonce až po slevové akci Black Friday či jen pár dnů před Vánoci. Za dárky Češi plánují utratit do pěti tisíc korun (52 %).

Přečíst celý článek
Šest tipů pro e-shopy, jak letos ušetřit na marketingu a nepřipravit se o zákazníky
Novinky

Šest tipů pro e-shopy, jak letos ušetřit na marketingu a nepřipravit se o zákazníky

E-commerce letos pokračuje v propadu, a tak se obchodníci s nadějí upínají alespoň k období Vánoc. Z analýzy fintech startupu Skip Pay však vyplývá, že Češi budou letos na vánočních nákupech šetřit. Velkou konkurencí budou také marketplaces. Co tedy mohou e-shopy udělat, aby u zákazníků zvýšili své šance a zároveň neproinvestovali většinu svých marží?

Přečíst celý článek
Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu
Novinky

Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu

Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už by měly být přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vylepšovat stávající procesy a kde se naopak musí pustit do neprobádaných končin, kde štěstí přeje odvážným (ale i připraveným)?

Přečíst celý článek
Na internetu letos vánoční dárky nakoupí kvůli pohodlí i nižším cenám tři čtvrtiny Čechů
Novinky

Na internetu letos vánoční dárky nakoupí kvůli pohodlí i nižším cenám tři čtvrtiny Čechů

Vánoce se nezadržitelně blíží a téma výběru a nákupu vánočních dárků začíná být velkým tématem. Zákazníci budou letos s ohledem na komplikovanou situaci v ekonomice obezřetnější a vybíravější. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), Češi budou opět využívat k nákupu e-shopy ve velkém. A to díky pohodlí a výhodnějším cenám oproti kamenným obchodům.

Přečíst celý článek
Vánoční nákupy vrcholí – Češi utratí v e-shopech denně až miliardu a půl
Novinky

Vánoční nákupy vrcholí – Češi utratí v e-shopech denně až miliardu a půl

Vánoční objednávky přicházejí do e-shopů jedna za druhou a internetové obchody zažívají vrchol letošní sezony. Jak ukazují data Asociace pro elektronickou komerci (APEK), sahají obraty on-line obchodů v těchto dnech až k jedné a půl miliardě korun denně. Celkově utratí před Vánoci Češi na internetu více než 77 miliard korun.

Přečíst celý článek
Vánoční nákupy v e-shopech se blíží svému vrcholu, Češi utratí miliardy
Novinky

Vánoční nákupy v e-shopech se blíží svému vrcholu, Češi utratí miliardy

Prosinec je (nejen) pro internetové obchody klíčovým obdobím roku. Vánoční nákupy vrcholí, po Black Friday čekají na e-shopy nejhektičtější dva týdny. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) by Češi během nich mohli utratit v on-line prostředí více než 12 miliard korun.

Přečíst celý článek