Umělá inteligence
Avaya díky AI zlepšuje zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center
Noví pokročilí AI virtuální klienti s novými, člověku podobnými automatizačními funkcemi výrazně zlepšují zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center. Novinka je k dispozici napříč celým portfoliem kontaktních center firmy Avaya.
Přečíst celý článekPlány realme: stanout v čele rozvoje AIoT i sítí páté generace
Upevnit své postavení v TOP 7 značek mobilních telefonů na světě a dál konkurovat zavedeným výrobcům, pokračovat v rekordním růstu a stanout v čele rozvoje nejnovějších technologií, jako je AIoT nebo 5G. Takové jsou plány společnosti realme.
Přečíst celý článekSedm statečných roku 2021
V současnosti procházíme velkými technologicko-ekonomickými změnami. Technologické společnosti de facto přebírají celá odvětví, kde bez ohledu na oblast podnikání firmy přecházejí na strategie digitální transformace, aby byly schopné zvyšovat svoji provozní výkonnost, pružně reagovat na potřeby trhu a zároveň zajistit bezpečnost sobě i svým zákazníkům.
Přečíst celý článekPětice nejdůležitějších trendů ve videodohledu v roce 2021
Společnost Hanwha Techwin představila pět klíčových trendů, které podle jejího názoru budou vévodit odvětví videodohledu v průběhu roku 2021. Jmenovitě jde o řešení na bázi umělé inteligence v periferních částech sítě, otevřenou platformu, cloudová řešení, kybernetickou bezpečnost a problematiku ochrany dat a soukromí.
Přečíst celý článekHlavní technologické trendy pro rok 2021 podle Axis Communications
Johan Paulsson, technický ředitel společnosti Axis Communications, uveřejnil svůj každoroční výhled technologických trendů v bezpečnostním sektoru pro následující rok. Předpovídá, že spíše než zcela nové technologie, můžeme v roce 2021 očekávat výrazný posun v tom, jak a proč používáme ty stávající.
Přečíst celý článekSophos hodlá za pomoci AI zvýšit transparentnost kybernetické bezpečnosti
Cílem čtyř nových otevřených iniciativ firmy Sophos je rozšířit a zostřit oblast ochrany proti kybernetickým útokům. Tento krok zrychluje dosažení záměru společnosti Sophos, kterým je zpřístupnění vývoje v oblasti datové vědy a zvýšení transparentnosti používání AI v kybernetické bezpečnosti za účelem chránit organizace před všemi formami počítačové kriminality.
Přečíst celý článekDell Technologies s partnery nabízí HPC a AI jako službu
Společnost Dell Technologies oznámila nová Dell EMC Ready řešení a spolupráci s poskytovateli HPC (high-performance computing) cloudových služeb s cílem urychlit a podpořit využití umělé inteligence (AI) a pokročilé výpočetní systémy ve zdravotnictví, přírodních vědách a průmyslové výrobě. Pomáhá tak například k 40x rychlejšímu sekvenování genomu.
Přečíst celý článekPowerScale: Místo, kde chtějí být vaše nestrukturovaná data
Nestrukturovaná data představují data, která nejsou uložena v relačních databázích, virtuálních strojích apod., nýbrž uložena ve formě souborů či objektů a přistupuje se k nim prostřednictvím souborových systémů, např. SMB, NFS či prostřednictvím API, např. S3. (Advertoriál)
Přečíst celý článekI na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především majitelé e-shopů. S rostoucími prodeji ovšem výrazně vzrostla také míra interakce zákazníků s prodejci. Aby ji internetové obchody dokázaly zvládat, stále více jich využívá programy s umělou inteligencí – chatboty nebo voiceboty.
Přečíst celý článekČesko bude mít nový nejvýkonnější superpočítač. Dodá jej HPE
Národní superpočítačové centrum IT4Innovations si za dodavatele nového vysoce výkonného výpočetního (HPC) systému vybralo společnost Hewlett Packard Enterprise (HPE), která tak pro Českou republiku vybuduje nejvýkonnější tuzemský superpočítač. Sloužit bude k rozvoji výzkumu a vývoji ve vědě a inženýrství.
Přečíst celý článek