Téma měsíce
Nová obchodní příležitost v rezidenčním segmentu? IP interkomy
Průkopníkem v připojování domovních komunikátorů na síť jsou Češi. Když pražská společnost 2N uváděla před deseti lety svůj první dveřní IP interkom, konkurence v podstatě neexistovala. Dnes je 2N největším výrobcem těchto zařízení na světě a je zřejmé, že podobně jako v případě bezpečnostních kamer dochází k digitální revoluci i u dveří našich bytů a domů.
Přečíst celý článekPřipravte své zákazníky na letní sezónu 2019 již teď
Letošní letní sezona je jistě za námi. Globální hospodářský růst v kombinaci s krásným letním počasím přispěl ke zvýšenému zájmu o dovolené a cestování. Hotely po celé Evropě příští rok očekávají rekordní obsazenost, která odráží snahu lidí maximálně využít svůj volný čas.
Přečíst celý článekDrát nebo bezdrát? A není to jedno?
V oblasti přístupových sítí dochází v poslední době k významným koncepčním změnám, které jsou způsobené novými a staronovými IT trendy. Asi nikoho nepřekvapí očekávání mobility, kterou uvedl již před více než deseti lety Apple se svým prvním iPhonem. Enormní dopad do našeho osobního života se všemi pozitivy a negativy lze jen těžko přehlédnout. Tento trend samozřejmě se zpožděním, ale možná o to masivněji, dopadá i do oblasti podnikových sítí, protože mobilní zařízení se vymykají principům stability a neměnnosti, na jejichž základě jsme byli zvyklí sítě stavět.
Přečíst celý článekRevoluční správa firemní sítě
Nastavení a správa síťových produktů znamenají pro mnoho malých a středních firem časově a finančně náročný proces, jenž navíc vyžaduje i značné odborné znalosti. Vedoucí pracovníci těchto firem se přitom spíše než technologiím chtějí věnovat rozvoji svého byznysu, a tak hledají především jednoduchá IT řešení, která by snadno a flexibilně pokryla jejich síťové potřeby a co nejméně zatěžovala jejich rozpočty.
Přečíst celý článekVirtuální záplatování přináší nové obchodní příležitosti v oblasti bezpečnosti
Informační technologie, obzvláště pak operační systémy a softwarové aplikace, jsou i přes snahu výrobců stále plné chyb. A kvůli stále většímu tlaku na rychlejší vývoj, efektivitu a snižování nákladů jejich počet i závažnost bohužel roste.
Přečíst celý článekCo znamená v bezpečnosti viditelnost? Někdy i vše
Vždy, když se setkám se zákazníkem, opakuji, že klíč pro maximálně efektivní bezpečnostní řešení spočívá v dobře promyšlené architektuře. Ta musí zajistit nejenom prevenci před útokem, ale zároveň musí být nastavena tak, aby se na ni organizace mohla spolehnout i v případě, že přece jen dojde k úspěšnému útoku.
Přečíst celý článekAutomatizací SEGA zhodnotila investici do infrastruktury
Japonské firmy jsou pověstné mimo jiné tím, že mají nekompromisní nároky na kvalitu. Pro jakoukoli technologickou firmu představuje spolupráce s japonským partnerem vždy opravdovou výzvu. Zejména pokud jde o takovou legendu, jakou zosobňuje japonská společnost SEGA. Jedna z nejaktivnějších a nejkreativnějších, jaké se kdy v herním průmyslu vyskytovaly.
Přečíst celý článekKvůli posílení IT bezpečnosti přechází UNICEF ČR na GFI Unlimited
Ve 157 zemích světa pomáhá světová organizace UNICEF stovkám milionů dětí získat kvalitní zdravotní péči, výživu, přístup do škol a ochranu před týráním a vykořisťováním jakéhokoliv druhu. S tím vším samozřejmě v dnešní době úzce souvisí efektivní a bezpečná komunikace, které mají na starosti produkty společnost GFI.
Přečíst celý článekKaspersky Lab a kybernetická ochrana Plzeňského Prazdroje
Hackerské útoky na průmyslové sítě jsou v poslední době poměrně časté. I z toho důvodu Plzeňský Prazdroj, jakožto jeden z českých průmyslových gigantů, přirozeně přikládá bezpečnosti informačních a provozních technologií velkou důležitost a navázal spolupráci s Kaspersky Lab s cílem zlepšit zabezpečení svých pivovarských technologií.
Přečíst celý článekZkusili jste prodat tiskárnu obchodníkovi?
Menších specializovaných prodejen, které nepatří do řetězců, je celá řada. Obchodní činnost si v těchto firmách zajišťují sami a velmi dbají na efektivitu a jednoduchost všech činností. Na cokoliv „navíc“ obvykle nemají moc času. Slyší však na možnosti, jak zlepšit prezentaci zboží a cenových akcí přímo v prodejně.
Přečíst celý článek