Strojové učení
Nový Red Hat OpenShift AI zvyšuje škálovatelnost a přizpůsobivost umělé inteligence
Nejnovější verze platformy Red Hat OpenShift AI pro umělou inteligenci a strojové učení umožňuje podnikům ve velkém rozsahu vytvářet a poskytovat aplikace s podporou AI v hybridním cloudu. Platforma Red Hat OpenShift AI 2.15 je navržena tak, aby poskytovala větší flexibilitu i možnosti ladění a sledování, což pomáhá urychlit inovace a zajistit provozní konzistenci AI/ML.
Přečíst celý článekVýhled IT prodejního kanálu na rok 2024 a dále
Navzdory přetrvávajícím problémům vykazuje světový trh s IT po třech letech nepříznivých okolností známky oživení. Předpokládá se, že v roce 2024 vzrostou celosvětové dodávky osobních počítačů o osm procent a o stejné procento se zvýší i výdaje na IT oproti předchozímu roku. Co tedy bude toto oživení trhu znamenat pro IT prodejní kanál v nadcházejících měsících?
Přečíst celý článekHewlett Packard Enterprise integruje GenAI do platformy Aruba Networking Central
Hostované řešení na cloudové platformě HPE GreenLake získává nové funkce využívající velké jazykové modely (LLM) přinášející optimalizaci a predikci síťového provozu, čímž posouvá správu sítí na novou úroveň. O službu HPE Aruba Networking Central již rozšířila svou nabídku např. společnost Verizon Business.
Přečíst celý článekJaké novinky přinese architektura Nvidia Blackwell?
Společnost Nvidia představila novou generaci architektury, kterou budou využívat její budoucí GPU. Nová platforma se soustředí primárně na umělou inteligenci a měla by umožnit provoz LLM (velkých jazykových modelů) s miliardami parametrů, současně však s až 25× nižšími náklady a spotřebou energie než u předchůdců. Opět tak bude možné trénovat o něco větší a složitější AI modely.
Přečíst celý článekAI v periferních zařízeních přinese větší výkon i kapacitu
Umělou inteligenci dnes využívají miliony firem a spotřebitelů po celém světě. Vedle periferních síťových zařízeních, cloudu nebo datových centrech se sní však budeme stále častěji setkávat také přímo v koncových zařízeních. Vedle mnoha benefitů se však musíme připravit i na řadu výzev, které bude nutné odpovídajícím způsobem je řešit.
Přečíst celý článekHPE představilo komplexní portfolio pro generativní umělou inteligenci
Společnost Hewlett Packard Enterprise oznámila aktualizaci svého komplexního portfolia s nativní umělou inteligencí. Společně navržená softwarová a hardwarová řešení podnikové třídy od společností HPE a NVIDIA urychlí vývoj a nasazení aplikací GenAI. Záměrem je podpořit provoz aplikací generativní umělé inteligence (GenAI), deep learningu a strojového učení (ML).
Přečíst celý článekRok 2024 se ponese ve znamení útoků pomocí AI
Podle HP Wolf Security poroste v roce 2024 vliv umělé inteligence na kybernetické útoky. To se projeví především v oblasti sociálního inženýrství a útoků na firmware a hardware. Útoky budou také vysoce personalizované, což zvyšuje riziko pro jednotlivce i organizace. Využívání AI navíc umožní kyberzločincům vytvářet přesvědčivé phishingové návnady.
Přečíst celý článekHPE s pomocí řešení „na klíč“ od Nvidie urychluje trénink AI
Nové superpočítačové řešení HPE určené velkým podnikům, výzkumným institucím a vládním organizacím urychluje trénování a ladění modelů umělé inteligence pomocí soukromých datových sad. Softwarové nástroje umožňující trénovat a ladit modely a vyvíjet aplikace umělé inteligence, doplňují kapalinou chlazené superpočítače, akcelerované výpočty, sítě, úložiště a služby.
Přečíst celý článekGiga Computing představil GPU servery s kapalinovým chlazením pro HPC a AI
Společnost Giga Computing nabízí dva nové servery s GPU pro platformu Intel Xeon Scalable CPU 4. generace a NVIDIA HGX H100 se čtyřmi nebo osmi GPU. Řešení GIGABYTE G363-SR0 vyniká v optimálním výkonu i efektivitě chlazení, zatímco model GIGABYTE G593‑SD2, cílí na datová centra, která preferují vzduchem chlazené systémy.
Přečíst celý článekZákazník nechce čekat, až si operátor udělá čas – řešením péče o zákazníka může být AI
Udržet si v dnešní době zákazníka může být náročné. S jejich spokojeností, a tím pádem i věrností, může pomoci umělá inteligence. Umělá inteligence (AI) má potenciál zlepšit konkurenceschopnost firem, a tak i zákaznickou zkušenost. Nicméně, právě české firmy zde stále mají velké rezervy…
Přečíst celý článek