SmartEmailing
Spamové pasti i GDPR zabraly. Obchodníci dělají e-mailing zodpovědněji
Hrozby blokací kvůli „trefování“ spamových pastí, GDPR i přísnější požadavky poskytovatelů e-mailingových řešení přispěly k tomu, že obchodníci začali v posledních měsících přistupovat k rozesílání obchodních sdělení zodpovědněji. Více než na kvantitu odeslaných zpráv hledí na kvalitu databází a správný postup pro získávání kontaktů.
Přečíst celý článekVánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR
Podle některých znamenalo datum 25. května 2018, tedy nástup GDPR, konec e-mail marketingu. Aktuální čísla ale ukazují, že nové nařízení mělo vliv zejména na čistotu databází, na něž komerční sdělení obchodníci posílají. Množství odesílaných e-mailů je přitom po deseti měsících jeho platnosti již zpět na loňské úrovni.
Přečíst celý článekNejvíce obchodních sdělení míří na Seznam.cz
Tuzemské e-shopy a další podniky směřují na své zákazníky i obchodní partnery desítky tisíc e-mailů denně. Na vzorku více než 1 700 účtů se v aplikaci SmartEmailing podívali, na které domény obchodní sdělení nejčastěji míří.
Přečíst celý článekVíce než 42 % firem řeší GDPR interně, dalších 30 % zatím ale nedělá nic
Už jen dva měsíce mají firmy, které nakládají s osobními údaji svých zákazníků nebo uživatelů, na to, aby se připravily na nové nařízení Evropské unie o jejich ochraně. Podle průzkumu, který provedla aplikace SmartEmailing, se na GDPR chystá již bezmála 60 % dotázaných.
Přečíst celý článekObchodní sdělení a GDPR: Pozor na nová pravidla pro práci s kontakty
Pro e-shopy a další obchodníky zavedení GDPR znamená také nová pravidla ve sběru a nakládání s e-mailovými adresami. Novinka se v tomto ohledu totiž dotkne zasílání reklamních e-mailů, newsletterů a jiných obchodních sdělení, jež jsou nedílnou součástí i řady z vás.
Přečíst celý článekTřetina firem se na GDPR ještě nechystá, více než polovina neví, jaké s ním bude mít náklady
Na firmy, které nakládají s osobními údaji svých zákazníků nebo uživatelů, čeká v květnu 2018 nové nařízení Evropské unie o jejich ochraně. Přestože podnikům za nedodržení GDPR hrozí vysoké pokuty, velká část z nich se na ně ještě nezačala chystat.
Přečíst celý článek