SmartEmailing

Spamové pasti i GDPR zabraly. Obchodníci dělají e-mailing zodpovědněji
Novinky

Spamové pasti i GDPR zabraly. Obchodníci dělají e-mailing zodpovědněji

Hrozby blokací kvůli „trefování“ spamových pastí, GDPR i přísnější požadavky poskytovatelů e-mailingových řešení přispěly k tomu, že obchodníci začali v posledních měsících přistupovat k rozesílání obchodních sdělení zodpovědněji. Více než na kvantitu odeslaných zpráv hledí na kvalitu databází a správný postup pro získávání kontaktů.

Přečíst celý článek
Vánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR
Novinky

Vánoce vrátily množství marketingových sdělení do stavu před GDPR

Podle některých znamenalo datum 25. května 2018, tedy nástup GDPR, konec e-mail marketingu. Aktuální čísla ale ukazují, že nové nařízení mělo vliv zejména na čistotu databází, na něž komerční sdělení obchodníci posílají. Množství odesílaných e-mailů je přitom po deseti měsících jeho platnosti již zpět na loňské úrovni.

Přečíst celý článek
Nejvíce obchodních sdělení míří na Seznam.cz
Novinky

Nejvíce obchodních sdělení míří na Seznam.cz

Tuzemské e-shopy a další podniky směřují na své zákazníky i obchodní partnery desítky tisíc e-mailů denně. Na vzorku více než 1 700 účtů se v aplikaci SmartEmailing podívali, na které domény obchodní sdělení nejčastěji míří.

Přečíst celý článek
Více než 42 % firem řeší GDPR interně, dalších 30 % zatím ale nedělá nic
Novinky

Více než 42 % firem řeší GDPR interně, dalších 30 % zatím ale nedělá nic

Už jen dva měsíce mají firmy, které nakládají s osobními údaji svých zákazníků nebo uživatelů, na to, aby se připravily na nové nařízení Evropské unie o jejich ochraně. Podle průzkumu, který provedla aplikace SmartEmailing, se na GDPR chystá již bezmála 60 % dotázaných.

Přečíst celý článek
Obchodní sdělení a GDPR: Pozor na nová pravidla pro práci s kontakty
Novinky

Obchodní sdělení a GDPR: Pozor na nová pravidla pro práci s kontakty

Pro e-shopy a další obchodníky zavedení GDPR znamená také nová pravidla ve sběru a nakládání s e-mailovými adresami. Novinka se v tomto ohledu totiž dotkne zasílání reklamních e-mailů, newsletterů a jiných obchodních sdělení, jež jsou nedílnou součástí i řady z vás.

Přečíst celý článek
Třetina firem se na GDPR ještě nechystá, více než polovina neví, jaké s ním bude mít náklady
Novinky

Třetina firem se na GDPR ještě nechystá, více než polovina neví, jaké s ním bude mít náklady

Na firmy, které nakládají s osobními údaji svých zákazníků nebo uživatelů, čeká v květnu 2018 nové nařízení Evropské unie o jejich ochraně. Přestože podnikům za nedodržení GDPR hrozí vysoké pokuty, velká část z nich se na ně ještě nezačala chystat.

Přečíst celý článek