RTB House

Mobily na prvním místě. Proč jsou aplikace pro dnešní e-commerce klíčové?
Novinky

Mobily na prvním místě. Proč jsou aplikace pro dnešní e-commerce klíčové?

M-commerce je nyní jedním z nejrychleji se rozvíjejících oborů a je neoddělitelně spjatá s růstem nákupů s pomocí mobilních aplikací. Mnoho společností na tento trend prozatím nereaguje a spoléhají, zejména v marketingu, na základní formáty a nástroje. Což se však již brzy může ukázat jako velká chyba.

Přečíst celý článek
Co přinese rok 2019 v oblasti rozvoje umělé inteligence?
Novinky

Co přinese rok 2019 v oblasti rozvoje umělé inteligence?

V letošním roce budeme svědky rozvoje umělé inteligence a jejího rozšíření do dalších oblastí našich životů – od aplikací určených pro zábavu, přes chytré telefony, až po služby, které umělou inteligenci využívají k poskytování personalizovaných doporučení. Vladimír Houba, ředitel RTB House Česká republika, popisuje nové trendy v oblasti rozvoje umělé inteligence, a to nejen v marketingu.

Přečíst celý článek
Jak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů
Novinky

Jak se z Black Friday stal v evropské e-commerce začátek předvánočních nákupů

Black Friday je v oblasti internetového nakupování jedním z nejdůležitějších dní. Svátek vznikl v USA a již mnoho let je dnem s největšími tržbami obchodníků. Jeho oblíbenost vzrůstá také v Evropě. Tento rok připadá na 23. listopad.

Přečíst celý článek
Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste o 30 %
Novinky

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste o 30 %

Sezonnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů. V průběhu léta se totiž podle RTB House aktivita uživatelů s mobilními telefony a tablety zvýšila o 30 %.

Přečíst celý článek
Infografika: Kdy Češi nejvíc nakupují na internetu?
Novinky

Infografika: Kdy Češi nejvíc nakupují na internetu?

Pravděpodobnost, že lidé kliknou na banner a zakoupí promované zboží, je mnohem větší během pracovního týdne. Nejvyšší míry konverzí je dosaženo v úterý a ve středu. Nejvyšší nárůsty prodejů byly zaznamenány mezi 14.00 a 16.00 a poté v čase od 20.00 do 23.00.

Přečíst celý článek
Zná umělá inteligence lidi lépe než oni sami sebe?
Novinky

Zná umělá inteligence lidi lépe než oni sami sebe?

Každý den dělají miliony lidí rozhodnutí o nákupu na základě online vyhledávání – ať už jde o produkty, restaurace v okolí, nebo cokoli jiného. Přestože se zákazníci často spoléhají na názory ostatních uživatelů na internetu nebo na online srovnávače cen, podle zprávy společnosti Nielsen nazvané “Global Trust in Advertising” je nejefektivnějším nástrojem přímé ústní doporučení.

Přečíst celý článek
Technologie, které (z)mění svět e-commerce?
Novinky

Technologie, které (z)mění svět e-commerce?

Udržet krok s rychle se vyvíjejícími technologiemi v e-commerce a marketingu může být náročné. Kvůli množství existujících technologií také není snadné vyzdvihnout ty, kterým by měla být věnována pozornost. Jaké tři technologie budou mít letos největší vliv v oblasti digitálního marketingu?

Přečíst celý článek
Automatická budoucnost digitální reklamy
Novinky

Automatická budoucnost digitální reklamy

Oblast marketingu dnes zažívá změny ještě rychlejší, než jaké jsme viděli v posledních patnácti letech. Nákup médií a digitální reklama se vyvinuly od přímých nákupů a optimalizace na základě odhadů (guess-and-check) až k programatickým kampaním v reálném čase, které využívají strojové učení ke zlepšování návratnosti investic. Retargeting byl v centru tohoto posunu a je nadále průlomovým přístupem. Pomáhá totiž marketérům řešit problém s tím, jak zůstat v kontaktu s potenciálním zákazníkem, který projevil vůli k nákupu.

Přečíst celý článek