Podpora
QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2.
Přečíst celý článekČtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace
Digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů dokáže využít jen zhruba 20 % firem. I proto společnost Konica Minolta dále rozšiřuje své konzultační a poradenské služby v oblasti efektivního využití cloudových nástrojů společnosti Microsoft.
Přečíst celý článekDell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC
Nové služby a bezpečnostní aktualizace umožňují poskytovat zaměstnancům přizpůsobitelnou IT podporu a možnost bezpečné práce s PC odkudkoli.
Přečíst celý článekASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan.
Přečíst celý článekGFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory
Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited.
Přečíst celý článekKonica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu
Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika.
Přečíst celý článekCisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů
Společnost Cisco pokračuje ve snaze pomáhat zákazníkům a partnerům úspěšně přečkat současné složité období, a proto představuje nový program ekonomické odolnosti podniků. Cílem programu v hodnotě 2,5 miliardy dolarů je pomoci zákazníkům a partnerům překonat složitou finanční situaci způsobenou pandemií Covid-19.
Přečíst celý článekNetgear Smart Managed Pro: vzdálená cloudová správa a doživotní záruka
Společnost Netgear přidala možnost vzdáleného nastavení a správy vybraných firemních přepínačů řady Smart Managed Pro prostřednictvím služby Netgear Insight. Dosud bylo možné tato zařízení skrze službu pouze zaregistrovat a monitorovat. Nové funkce a doživotní záruku získají majitelé zmíněných přepínačů po jejich registraci.
Přečíst celý článekKončící podpora Windows 7 jako příležitost
Od 14. ledna 2020 nebudou počítače se systémem Windows 7 dostávat aktualizace zabezpečení. Je proto nejvhodnější čas přejít na moderní počítač se systémem Windows 10 doplněný o software Office 365. Nové počítače jsou prostě lepší, nebojte se změny!
Přečíst celý článekHanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Přečíst celý článek