Podpora

QNAP nabízí nové záruky s výměnou druhý pracovní den pro NAS i HDD

20. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Záruky typu Next Business Day (následující pracovní den) a Next Business Day Onsite (následující pracovní den na místě) pro úložiště QNAP i pevné disky uživatelům zajistí, že pokud je jejich zařízení poškozené, obdrží výměnou novou jednotku. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více

Dell vylepšil svou prémiovou zákaznickou podporu

7. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Služba Premium Support Plus staví na základech podpory Dell Premium Support, mezi které patří nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba se vztahuje například i na opravu poškozeních vzniklých při nehodě a díky technologii SupportAssist proaktivně vyhledává problémy dřív, než nastanou. Čtěte více

Zyxel spustil nové webové centrum technické podpory

20. 5. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Společnost Zyxel spustila nové centrum podpory ve formě internetového portálu, který na jednom místě sdružuje celou řadu funkcí. Prostředí portálu je přístupné pro širokou škálu zařízení a umožňuje získat potřebnou podporu snadněji a rychleji než doposud. Čtěte více