Podpora

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2
Novinky

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2.

Přečíst celý článek
Čtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace
Novinky

Čtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace

Digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů dokáže využít jen zhruba 20 % firem. I proto společnost Konica Minolta dále rozšiřuje své konzultační a poradenské služby v oblasti efektivního využití cloudových nástrojů společnosti Microsoft.

Přečíst celý článek
Dell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC
Novinky

Dell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC

Nové služby a bezpečnostní aktualizace umožňují poskytovat zaměstnancům přizpůsobitelnou IT podporu a možnost bezpečné práce s PC odkudkoli.

Přečíst celý článek
ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery
Novinky

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan.

Přečíst celý článek
GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory
Novinky

GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Přečíst celý článek
Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu
Novinky

Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu

Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika.

Přečíst celý článek
Cisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů
Novinky

Cisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů

Společnost Cisco pokračuje ve snaze pomáhat zákazníkům a partnerům úspěšně přečkat současné složité období, a proto představuje nový program ekonomické odolnosti podniků. Cílem programu v hodnotě 2,5 miliardy dolarů je pomoci zákazníkům a partnerům překonat složitou finanční situaci způsobenou pandemií Covid-19.

Přečíst celý článek
Netgear Smart Managed Pro: vzdálená cloudová správa a doživotní záruka
Novinky

Netgear Smart Managed Pro: vzdálená cloudová správa a doživotní záruka

Společnost Netgear přidala možnost vzdáleného nastavení a správy vybraných firemních přepínačů řady Smart Managed Pro prostřednictvím služby Netgear Insight. Dosud bylo možné tato zařízení skrze službu pouze zaregistrovat a monitorovat. Nové funkce a doživotní záruku získají majitelé zmíněných přepínačů po jejich registraci.

Přečíst celý článek
Končící podpora Windows 7 jako příležitost
Novinky

Končící podpora Windows 7 jako příležitost

Od 14. ledna 2020 nebudou počítače se systémem Windows 7 dostávat aktualizace zabezpečení. Je proto nejvhodnější čas přejít na moderní počítač se systémem Windows 10 doplněný o software Office 365. Nové počítače jsou prostě lepší, nebojte se změny!

Přečíst celý článek
Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu
Novinky

Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.

Přečíst celý článek