GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

25. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu support@company.com, které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod.

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách a kvalitě podpory.

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkcí je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje deset produktů za jeden licenční poplatek. Více informací zde.

Video : 
Štítky: 
Podpora, GFI Software, Zebra systems

Podobné články

Dell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Nové služby a bezpečnostní aktualizace umožňují poskytovat zaměstnancům přizpůsobitelnou IT podporu a možnost bezpečné práce s PC odkudkoli. Čtěte více

Čtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů dokáže využít jen zhruba 20 % firem. I proto společnost Konica Minolta dále rozšiřuje své konzultační a poradenské služby v oblasti efektivního využití cloudových nástrojů společnosti Microsoft. Čtěte více

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

1. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan. Čtěte více

Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu

24. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: onica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu)
Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika. Čtěte více