Newslettery

Čtyři pravidla e-mailingu, která firmy nejčastěji porušují
Novinky

Čtyři pravidla e-mailingu, která firmy nejčastěji porušují

Adresáti v e-mailingu se nejčastěji setkávají s tím, že jim zprávy chodí bez odhlašovacího odkazu nebo příliš často. Většina e-shopů má stále špatně nastavenou autentifikaci a až třetina firem nemá databáze v souladu s GDPR. Správné nastavení přitom může zlepšit výsledky kampaní o 20-40 %. 

Přečíst celý článek
Česko v e-mailingu stále zaostává za Západem o pět let
Novinky

Česko v e-mailingu stále zaostává za Západem o pět let

Čeští e-commerce hráči stále podceňují nejefektivnější marketingový kanál, kterým je e-mailing. Místo strategického přístupu se spoléhají na „kobercové nálety" v předvánoční sezóně, říká Jakub Olexa, ředitel české technologické společnosti Mailkit, která od roku 2006 vyvíjí vlastní doručovací systém pro e-mailovou komunikaci.

Přečíst celý článek
Až 95 % odesílatelů e-mailů jsou spameři aneb kvalitní databáze kontaktů není o množství
Novinky

Až 95 % odesílatelů e-mailů jsou spameři aneb kvalitní databáze kontaktů není o množství

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři a odesílatelé nevyžádané pošty.

Přečíst celý článek
Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata
Novinky

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata.

Přečíst celý článek
E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu
Novinky

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu.

Přečíst celý článek
Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing
Novinky

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň.

Přečíst celý článek
Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční  e-mailové kampaně
Novinky

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října.

Přečíst celý článek
Češi v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky
Novinky

Češi v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky

Podle statistik Mailkitu je sobota dnem, kdy Češi dělají pořádek nejen v domácnostech, ale také ve svých e-mailových schránkách. Právě v tento den jsou lidé nejaktivnější a probírají se svými e-maily z celého týdne. Nejvíce je otevírají, klikají na odkazy a reagují na nabídky. Na sobotu připadá ale také 23 % odhlášení z rozesílky a až 29 % označení e-mailu za spam.

Přečíst celý článek
Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing
Novinky

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti.

Přečíst celý článek