Mediaresearch
Infografika: 47 % internetové populace v ČR jednou měsíčně nakupuje online
Nejoblíbenějším zbožím je oblečení a obuv, ale také elektronika. Vychází to z aktuálního výzkumu Ecommerce 2013, kterou v ČR provedla společnost Mediaresearch.
Přečíst celý článekSdílet obchodní aktivity e-shopu na Facebooku se vyplatí
Přestože na sociálních sítích lidé meziročně vykazují nižší aktivitu, jejich zájem o ně se nesnižuje. Mezi nejoblíbenější komunitní servery v Česku patří Facebook, YouTube a Spolužáci.cz. Zjistila to společnost Mediaresearch.
Přečíst celý článekSlováci si nákupy v e-shopech oblíbili
Téměř polovina slovenských zákazníků nakupuje přes internet alespoň pětkrát do roka. Podle průzkumu společnosti Mediaresearch Slovakia splnil online nákup očekávání u více než 90 % respondentů.
Přečíst celý článekElektronika se na slevových serverech prodává na 4. místě
Na slevových serverech zákazníci nejčastěji nakupují vouchery do restaurací a barů. Slevové servery se stále těší velké oblibě, i když v meziročním srovnání došlo k mírnému poklesu pravidelného sledování těchto serverů.
Přečíst celý článekInfografika: V domácnostech převládají CRT televizory
Po CRT televizorech (56 %), následují LCD (41 %), plazmové (10 %) a LED (6 %) modely. Televizor vlastní v České republice 96 % domácností a v průměru je starý 5,9 roku.
Přečíst celý článekElektronickou knihovnu by si pořídilo 16 % populace
Klasická kniha se jen velmi těžko nahrazuje elektronickou. Takový názor má podle výzkumu společnosti Mediaresearch téměř třetina internetové populace. Největšími bariérami při pořizování e-knih jsou zvyk a požitek spojený se čtením papírových knížek.
Přečíst celý článekČeši k internetu nejčastěji přistupují přes Wi-Fi
Více než třetina českých internetových domácností přistupuje na internet ze dvou a více počítačů. Největší oblibě se těší připojení prostřednictvím Wi-Fi sítí a nejčastěji využívaným prohlížečem je Internet Explorer.
Přečíst celý článek