Mailkit
Čtyři pravidla e-mailingu, která firmy nejčastěji porušují
Adresáti v e-mailingu se nejčastěji setkávají s tím, že jim zprávy chodí bez odhlašovacího odkazu nebo příliš často. Většina e-shopů má stále špatně nastavenou autentifikaci a až třetina firem nemá databáze v souladu s GDPR. Správné nastavení přitom může zlepšit výsledky kampaní o 20-40 %.
Přečíst celý článekČesko v e-mailingu stále zaostává za Západem o pět let
Čeští e-commerce hráči stále podceňují nejefektivnější marketingový kanál, kterým je e-mailing. Místo strategického přístupu se spoléhají na „kobercové nálety" v předvánoční sezóně, říká Jakub Olexa, ředitel české technologické společnosti Mailkit, která od roku 2006 vyvíjí vlastní doručovací systém pro e-mailovou komunikaci.
Přečíst celý článekČtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata.
Přečíst celý článekE-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu.
Přečíst celý článekPět tipů pro úspěšný e-mail marketing
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň.
Přečíst celý článekDramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října.
Přečíst celý článekČeši v sobotu uklízí nejen domácnosti, ale i e-mailové schránky
Podle statistik Mailkitu je sobota dnem, kdy Češi dělají pořádek nejen v domácnostech, ale také ve svých e-mailových schránkách. Právě v tento den jsou lidé nejaktivnější a probírají se svými e-maily z celého týdne. Nejvíce je otevírají, klikají na odkazy a reagují na nabídky. Na sobotu připadá ale také 23 % odhlášení z rozesílky a až 29 % označení e-mailu za spam.
Přečíst celý článekČtyři tipy pro úspěšný e-mailing v roce 2023
Časy, kdy mailingy poháněla koronavirová pandemie skončily. Smysl bude e-mailing dávat jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech. Respekt vůči zákazníkům, atraktivní obsah a kvalitní databáze jsou zásadní. Jen tak budou hrát e-maily hlavní roli marketingu i v roce 2023.
Přečíst celý článekÚspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci
V době, kdy se velká část obchodu přesunula na internet, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. Společnosti investují do získávání nových zákazníků skrze placenou reklamu, PPC a SEO, ale z pohledu návratnosti investic a dlouhodobého růstu podnikání je zcela zásadní e-mailový marketing.
Přečíst celý článekObjem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí?
Přečíst celý článek