Mailkit

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy se velká část obchodu přesunula na internet, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. Společnosti investují do získávání nových zákazníků skrze placenou reklamu, PPC a SEO, ale z pohledu návratnosti investic a dlouhodobého růstu podnikání je zcela zásadní e-mailový marketing. Čtěte více

Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?

26. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí? Čtěte více

Infografika: Na Moravě se spamem bojují, v Čechách takových lidí ubývá

9. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Nejčastěji si Češi spojují spam s nevyžádanou poštou. V průzkumu z roku 2018 takto odpovědělo 65 % dotázaných. Jako e-maily s nebezpečnou přílohou chápe spam 18 % respondentů. Deset procent z nich pak spam vnímá jako e-maily, které jsou posílané hromadně mnoha adresátům. Čtěte více

E-maily stále na špičce v návratnosti digitálního marketingu

18. 1. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
E-mail marketing poskytuje stále nejlepší návratnosti (ROI) v digitálním marketingu, zjistili Adastra a Econsultancy v posledním průzkumu Email Marketing Industry Census. Na druhém místě se těsně umisťuje SEO (optimalizace pro vyhledávače). Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Infografika: 10 kroků, jak vyhovět GDPR

7. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Do 25. května 2018 musí všechny společnosti z e-commerce sektoru splnit podmínky Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Pokud vás zajímá, jak na to, může vám napovědět názorná infografika společnosti Mailkit. Čtěte více