Hry
Stane se rozšířená realita další úrovní gamingu?
Spotřebitelské chování se neustále vyvíjí. Během krátké doby v něm můžeme pozorovat zásadní změny, a to hlavně díky novým technologiím a službám. Report ConsumerLab společnosti Ericsson zaměřený na oblast hraní her, tedy tzv. gaming, se soustředil na aspekty, které s sebou přináší rozšířená realita.
Přečíst celý článekNewzoo: Globální trh s hrami letos vygeneruje přes 150 miliard USD
Podle průzkumu společnosti Newzoo v současné chvíli určitou formu elektronických her využívá až 2,5 miliardy lidí. Trh hrami jako takový letos vygeneruje tržby v hodnotě 152,1 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 9,6 %. Nejrychleji rostoucím herním segmentem budou konzole.
Přečíst celý článekDell a Alienware představily svůj ekosystém pro hraní her na počítačích
Značky Dell a Alienware si přichystaly nové technologie, které uspokojí potřeby všech typů hráčů: notebooky, stolní počítače, monitory, headsety, klávesnice a myši – tedy kompletní herní ekosystém. Na českém trhu budou novinky dostupné v průběhu září 2019.
Přečíst celý článekNovinky od HP pro hráče
Kromě herního softwaru a služeb OMEN představila společnost HP i nové monitory a další příslušenství včetně náhlavní soupravy OMEN Mindframe Prime, klávesnice OMEN Encoder nebo několika dalších produktů. Řada Pavilion Gaming se rozrůstá o stolní systém Pavilion Gaming Desktop, klávesnici Pavilion Gaming Keyboard 800 a notebook Pavilion Gaming 15, který je jako první svého druhu osazen procesorem AMD.
Přečíst celý článekWD rozšiřuje nabídku „černých“ disků do herních konzolí a stolních počítačů
Nová produktová řada WD_Black je určena pro hráče, kteří čelí problémům při rozhodování, které oblíbené hry obětovat v okamžiku, kdy kapacita jejich zařízení dosáhla limitu. Mezi pěticí nových produktů jsou i ty, které se opírají o možnosti SSD WD_Black SN750 NVMe. Mezi novinkami se představí i rychlé rozhraní SuperSpeed USB (20 Gb/s), USB 3.2 gen 2x2.
Přečíst celý článekNadměrné hraní počítačových her je podle Světové zdravotnické organizace poruchou
Třeti českých dětí do 15 let, které se zapojily do průzkumu poskytovatele internetu netbox, tráví svůj volný čas hraním počítačových her. Mnohé z nich před obrazovkou počítače stráví i několik hodin denně. Takové chování už přitom může znamenat problém. Z nevinné zábavy se totiž lehce stane závislost.
Přečíst celý článekIDC: Prodej herních zařízení v dalších letech poroste
Podle prognózy společnosti IDC v letošním roce celosvětový trh s herními počítači, notebooky a monitory meziročně vzroste o 8,2 % na 42,1 milionu zařízení. A díky rostoucímu zájmu zákazníků, vzrůstající popularitě eSportů nebo novému hardwaru od výrobců grafických čipů by tomu tak mělo zůstat i v dalších letech.
Přečíst celý článekNvidia ray tracing - filmové efekty ve hrách, nebo cesta špatným směrem?
Spolu s nástupem grafických karet Nvidia GeForce RTX (a profesionální edice Quadro RTX) se do popředí zájmu (nejen) hráčů dostal i termín real-time ray tracing. Tato nová technologie by měla do her přinést realistické vykreslování ve filmové kvalitě v reálném čase. A protože se ray tracing postupně stává i prakticky dostupný, pojďme si jej spolu přiblížit.
Přečíst celý článekPřehled novinek společnosti Nvidia z E3 2018
Společnost Nvidia si u příležitosti veletrhu E3 připravila řadu novinek, které uvádí v kompletním přehledu. Fanoušci se mohou těšit například z podpory funkcí Highlights a Ansel ve hře Shadow of the Tomb Raider nebo aktualizaci řešení GeForce Experience. K vidění byla také první videa z několika očekávaných her.
Přečíst celý článekČeský trh e-sportů dosáhne v roce 2019 na 4,5 milionu USD
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Europě v roce 2018 hodnoty 325 milionů dolarů. V roce 2019 se v ČR očekává růst publika elektronických sportů o 51 %, což je mnohem více než evropský průměr (21 %).
Přečíst celý článek