E-commerce

Úvod roku přinesl meziroční zvýšení průměrné útraty spotřebitelů na e-shopech
Novinky

Úvod roku přinesl meziroční zvýšení průměrné útraty spotřebitelů na e-shopech

Průměrná útrata spotřebitelů v e-shopech byla v lednu i únoru o více než 500 korun vyšší než ve stejném období v loňském roce. Zároveň si zboží v tomto období on-line objednalo více než 80 % českých internetových zákazníků.

Přečíst celý článek
Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu
Novinky

Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu

Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje své služby na Slovensko. Zákazníkům přináší svůj nejoblíbenější produkt, který v loňském roce v Česku dosáhl růstu objemu plateb o 407 % – nákup na Třetinu. Služba umožňuje rozložit platbu až 4 000 eur do tří bezúročných splátek.

Přečíst celý článek
Novinky

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech.

Přečíst celý článek
APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí
Novinky

APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí

Prodejci z třetích zemí, především z Číny, představují významný problém pro český e-commerce trh. Nekontrolovaný příliv zboží roste tempem přesahujícím sto procent ročně a čínští prodejci, kteří zasílají své zboží přes platformy jako Temu nebo Aliexpress, už podle APEK vloni tvořili přes desetinu českého trhu.

Přečíst celý článek
Mall.cz se přesouvá na Allegro
Novinky

Mall.cz se přesouvá na Allegro

Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště.

Přečíst celý článek
DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů
Novinky

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům.

Přečíst celý článek
E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu
Novinky

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy.

Přečíst celý článek
Trendy v e-commerce: AI, rozvoj online to offline řešení, online tržiště a důraz na loajalitu
Novinky

Trendy v e-commerce: AI, rozvoj online to offline řešení, online tržiště a důraz na loajalitu

Rok 2025 přinese do světa e-commerce změny poháněné technologiemi, které zásadně promění zážitek z nakupování. Mezi největší trendy a vlivy, kterým budou obchodníci čelit, patří podle společnosti Twisto například personalizace za pomoci AI, stírání hranic mezi online a offline světem, rozšiřování odložených plateb, rozvoj Open Bankingu, nebo zvyšování podílů online tržišť.

Přečíst celý článek
eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?
Novinky

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami.

Přečíst celý článek
Novinky

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos.

Přečíst celý článek