E-commerce

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?
Novinky

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?

Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa.

Přečíst celý článek
Alza.cz začala doručovat do zaparkovaných automobilů
Novinky

Alza.cz začala doručovat do zaparkovaných automobilů

Alza.cz začíná jako první e-shop v Česku ve spolupráci se Škoda Auto doručovat objednávky do kufrů vozidel. Díky využití aplikace MyŠKODA s funkcí Přístup do vozu si mohou zákazníci nechat své nákupy doručit přímo do zaparkovaného vozidla.

Přečíst celý článek
CZC.cz hodlá zahýbat se slevovou politikou
Novinky

CZC.cz hodlá zahýbat se slevovou politikou

CZC.cz chce zbořit mýtus 80% slev a s reálnými slevami chce jít příkladem. Dvojka na online trhu s elektronikou spouští malou revoluci na poli e-shopového počítání slev. S heslem „Dvojky hrají fér” přináší novou slevovou politiku, ve které sází na maximální transparenci vůči zákazníkům.

Přečíst celý článek
AlzaBoxy se otevírají externím e-shopům a dopravcům
Novinky

AlzaBoxy se otevírají externím e-shopům a dopravcům

Alza.cz ve spolupráci s integrátorem Balíkobot zpřístupňuje kapacitu sítě AlzaBoxů dopravcům i zájemcům z řad e-shopů. Všichni partneři napojení na Balíkobot a zákazníci tisíců e-shopů v Česku i na Slovensku si tak mohou nechat své zásilky doručit do nejrobustnější sítě boxů s více než 100 tisíci výdejních schránek rozmístěných napříč oběma zeměmi.

Přečíst celý článek
Uživatelské recenze na internetu čekají nová pravidla
Novinky

Uživatelské recenze na internetu čekají nová pravidla

Uživatelské recenze a jejich význam na výběr objednaného zboží či konkrétního e-shopu hrají stále větší roli. Podle průzkumu APEK ovlivní až 94 % nakupujících na internetu. V roce 2022 na ně čekají nová pravidla implementována na základě evropské směrnice, která by měla zvýšit důvěryhodnost konkrétních hodnocení.

Přečíst celý článek
Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %
Novinky

Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %

Společnost Salesforce zjistila, že meziroční růst celosvětových tržeb z digitálního obchodování činil ve druhém čtvrtletí letošního roku 3 %. V předchozích čtyřech po sobě jdoucí čtvrtletích přitom celosvětový obrat e-commerce rostl vždy o více než 50 %.

Přečíst celý článek
Novinky

Infografika: Česká e-commerce zažila rekordní druhý kvartál

Obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl 50,45 miliardy, což je v meziročním srovnání nárůst o více než deset procent. Rekordní druhý kvartál podtrhuje i nárůst 3 144 nových e-shopů v tomto období.

Přečíst celý článek
Růst plateb přes mobil v českých e-shopech nepolevuje
Novinky

Růst plateb přes mobil v českých e-shopech nepolevuje

Technologická služba Balikobot.cz, která firmám pomáhá s napojením na přepravní služby a zefektivněním expedičních procesů, provedla průzkum mezi dopravci a poskytovateli platebních bran, který zjišťoval zájem o doručování zásilek na dobírku, o platební brány a online platby kartou a mobilními telefony. Jaké trendy průzkum odhalil?

Přečíst celý článek
COVID přinesl zvýšený zájem o dodání zboží domů a na výdejní místa
Novinky

COVID přinesl zvýšený zájem o dodání zboží domů a na výdejní místa

Pandemie COVID-19 zasáhla do řady odvětví a změnila zažité zvyky. Česká e-commerce patří mezi ty skupiny, které během loňského a letošního roku uspěly. Jedním z hlavních faktorů tohoto úspěchu byla schopnost pružně reagovat na možnosti, jak dodat zboží zákazníkům, kteří přirozeně měnili své preference v požadavcích na doručení balíků.

Přečíst celý článek
Množství vratek se vlivem pandemie a rekordního růstu české e-commerce zdvojnásobilo
Novinky

Množství vratek se vlivem pandemie a rekordního růstu české e-commerce zdvojnásobilo

Vloni dosáhly obraty českých e-shopů rekordních 196 miliard korun, což představovalo meziroční růst o 26 %. Když ovšem roste v e-commerce skokově objem zásilek, dá se očekávat i výrazný růst počtu vratek a k tomu také došlo. Ze standardních a konzistentních 7 % vratek před pandemií se jejich množství během pandemie zdvojnásobilo na 15 % všech zásilek.

Přečíst celý článek