Schneider Electric rozvíjí partnerský program Ecommerce Partner Program

26. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Schneider Electric)
Firma Schneider Electric představila nový partnerský program Ecommerce Partner Program, který si klade za cíl podporovat růst partnerů v oblasti e-commerce. Program poskytuje partnerům přehled novinek z jejich oboru, a pomáhá jim tak na trhu dosáhnout konkurenční výhody.

Součástí Ecommerce Partner Programu je široká nabídka tematických školení nebo přístup k eCommerce Transformation & Activation Managerovi, který umožňuje vytvářet strategie pro dosažení maximálního úspěchu v oblasti e-commerce. Zapojení do programu přináší rovněž řadu dalších výhod, jako jsou marketingové fondy, slevy nebo prodejní akce.

Neustále se vyvíjející prostředí e-commerce klade vysoké nároky na firmy, které musí mít náskok před konkurencí, aby mohly využít příležitosti k růstu. Společnost Schneider Electric reflektuje tyto potřeby svých partnerů, a proto pro ně vyvinula program pro e-commerce, který jim přináší nejnovější informace, zprávy a události z jejich oboru, aby měli přehled o neustále se měnícím trhu. Kromě toho mají partneři přístup k Manažerovi pro transformaci a aktivaci e-commerce (eCommerce Transformation & Activation Manager), který jim pomůže vypracovat správné strategie pro maximalizaci jejich úspěchu.

Program zahrnuje i kompletní školení v tématech zaměřených na firmu, její produkty, e-commerce, udržitelnost atd., která partnerům pomohou udržet si náskok před konkurencí. V neposlední řadě budou mít firmy výměnou za své zapojení do programu přístup k řadě výhod, jako jsou marketingové fondy, slevy, prodejní akce a další, které podpoří lepší zhodnocení jejich investic do e-commerce.

„Poslání našeho partnerského programu je teď lépe definované,“ uvedl David Terry, viceprezident IT Channels Europe ve společnosti Schneider Electric. „Poprvé předkládáme našim partnerům v oblasti e-commerce program, který je jedinečný a inovativní a odlišuje se od konkurence. Poskytuje ucelenou sadu nástrojů a zdrojů, které partnerům pomohou uspět v oblasti e-commerce. Program přináší širokou škálu služeb, od marketingové podpory až po technickou pomoc, aby partnerům poskytl co nejlepší výsledek. Program také dává přístup k exkluzivním slevám a propagačním akcím, které partnerům pomáhají maximalizovat jejich zisky,“ dodal Terry. Díky svým funkcím a možnosti přizpůsobit program potřebám každého partnera je program Ecommerce Partner Program skutečně napřed před svými konkurenty.

Program Ecommerce Partner Program je určený pro firmy, které chtějí mít náskok před konkurencí ve stále se vyvíjejícím prostředí e-commerce. Podrobnosti o partnerských programech, které Schneider Electric nabízí, najdete zde.

Štítky: 
Partnerské programy, E-commerce, Schneider Electric

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IT odborníci se sešli v Praze. eD WORLD přilákal na 600 účastníků

27. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Světoví IT výrobci, odborníci z distribučního trhu, produktové novinky a networking. To vše na jednom místě, v pražském Clarion Congress hotelu. V úterý 21. října zde proběhla konference eD WORLD distributora eD system. Čtěte více

HP pokračuje v sázení stromů: Společně s partnery u Prahy vysadila 300 nových keřů

23. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP se svými obchodními partnery již potřetí uspořádala ekologickou iniciativu zaměřenou na podporu udržitelnosti a posílení pozitivního vlivu firem na životní prostředí. Dobrovolníci tak i díky globálnímu programu HP Amplify Impact 14. října 2025 v obci Jeneč u Prahy vysadili 300 keřů. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více