E-commerce

Spočívá budoucnost autentizace v tokenech?
Novinky

Spočívá budoucnost autentizace v tokenech?

Společnost Visa celosvětově vydala prostřednictvím služby Visa Token Service (VTS) přes čtyři miliardy tokenů. Jde o významný úspěch, který pomáhá prohloubit zabezpečení digitálních plateb a podporuje inovace v oblasti e-commerce a rozšiřování akceptační sítě. Dosažením tokenu s číslem čtyři miliardy překonala Visa množství svých karet v oběhu. Přispělo k tomu více než zdvojnásobení počtu tokenů Visa vydaných v jednom roce.

Přečíst celý článek
Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?
Novinky

Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?

Společnost kevin., poskytovatel platební infrastruktury nové generace pro přímé a bezpečné finanční P2P transakce, navázala spolupráci se společností Monet+ a její softwarovou platformou Switchio spravující tisíce platebních terminálů v Evropě. Díky tomu budou platby z účtu na účet (A2A) firmy kevin. dostupné na všech POS terminálech připojených k platformě Switchio.

Přečíst celý článek
Novinky

Heureka pokračuje v nákupech – kupuje logistickou společnost Balíkobot

Posílení služeb v oblasti zpracování a přenosu logistických dat v marketplace a rozšíření a zatraktivnění služeb partnerům – to jsou jedny z hlavních cílů další akvizice skupiny Heureka Group. Ta kupuje službu Balíkobot, která aktuálně patří majoritně investorům Martinovi Kasovi a Davidu Folprechtovi.

Přečíst celý článek
Smarty.cz se rozrůstá mimo Prahu
Novinky

Smarty.cz se rozrůstá mimo Prahu

Prodejce chytré elektroniky a gamingových produktů Smarty.cz pokračuje v expanzi do kamenného retailu. V uplynulých dnech otevřel v pořadí svou už čtvrtou prodejnu, tentokrát v Teplicích. V nákupním centru Galerie Teplice nabídne na 150 metrech čtverečních to nejlepší nejen z oblasti chytré elektroniky, ale i gamingu, který v prostoru prodejny zaštiťuje značka JRC.

Přečíst celý článek
Do roku 2024 bude 54 % příjmů z obchodů pocházet z digitálních kanálů
Novinky

Do roku 2024 bude 54 % příjmů z obchodů pocházet z digitálních kanálů

Přechod spotřebitelů a firemních zákazníků k digitálním kanálům začal dávno před nástupem COVID-19, ale pandemie tento přechod urychlila. Studie společnosti Salesforce zjistila, že odhadem 60 % interakcí se zákazníky nyní probíhá online a že více než polovina zákazníků dává přednost nákupu prostřednictvím digitálních kanálů – tento trend vedou mileniálové a generace Z.

Přečíst celý článek
Sociální sítě pro přímé nákupy Čechy příliš nelákají
Novinky

Sociální sítě pro přímé nákupy Čechy příliš nelákají

Sociální sítě hrají v našich životech stále významnější roli. A to nejen v oblasti zábavy nebo sdílení informací. Významně také ovlivňují to, co, jak a kde nakupujeme. Přestože v ČR objednávání přímo prostřednictvím tohoto zdroje příliš netáhne, jsou sítě významným dodavatelem zákazníků pro e-shopy. Jak prostřednictvím klasické reklamy, tak díky influencerům.

Přečíst celý článek
České e-commerce se dařilo, již je jen jednotky procent pod loňským rokem
Novinky

České e-commerce se dařilo, již je jen jednotky procent pod loňským rokem

Očekávané meziroční srovnání výkonu e-commerce, které v druhém čtvrtletí už „nejde proti“ koronavirovým opatřením, ukázalo významné zlepšení. Čísla obratu e-shopů se v druhém čtvrtletí zastavila 9 % pod úrovní loňského roku. Růst vykázaly především kategorie spojené s energetickou krizí a válkou na Ukrajině – krbová kamna nebo sporáky na tuhá paliva. Skokanem se staly 3D tiskárny.

Přečíst celý článek
Novinky

DPD rozšířilo svou síť o tisíc AlzaBoxů

DPD díky nové spolupráci s Alzou doručuje do více než tisícovky AlzaBoxů. Zákazníci je najdou po celém Česku a mohou si zde vyzvedávat balíčky z e-shopů. Síť DPD Pickup tak naroste na více než 2 500 výdejních míst a samoobslužných boxů.

Přečíst celý článek
Bezmála 7 z 10 Čechů dává přednost elektronickým platbám
Novinky

Bezmála 7 z 10 Čechů dává přednost elektronickým platbám

Nejnovější výsledky mezinárodní studie „Postoje k platebním metodám“ zadané společnostmi REVO, MMB Platební Služby a dalšími subjekty EVO Group ukázaly, že téměř 7 z 10 Čechů při placení preferuje elektronické platby. Jako hlavní důvody uvedli rychlost a pohodlí.

Přečíst celý článek
Česká e-commerce v prvním čtvrtletí meziročně ztratila 25 %
Novinky

Česká e-commerce v prvním čtvrtletí meziročně ztratila 25 %

Aktuální pokles obratu e-shopů o čtvrtinu v porovnání s prvním kvartálem 2021 podle Heureky stále znamená růst oproti přepandemickému období. Na vině meziročního poklesu je loňský lockdown a s tím spojený přesun nákupů lidí z kamenných prodejen na internet. Celkové situaci nepřispěla ani společenská nálada a růst cen způsobený vysokou inflací.

Přečíst celý článek