E-commerce

Schneider Electric rozvíjí partnerský program Ecommerce Partner Program
Novinky

Schneider Electric rozvíjí partnerský program Ecommerce Partner Program

Firma Schneider Electric představila nový partnerský program Ecommerce Partner Program, který si klade za cíl podporovat růst partnerů v oblasti e-commerce. Program poskytuje partnerům přehled novinek z jejich oboru, a pomáhá jim tak na trhu dosáhnout konkurenční výhody.

Přečíst celý článek
Smarty BRANDS. expandují na Slovensko
Novinky

Smarty BRANDS. expandují na Slovensko

Skupina Smarty BRANDS. otevřela na konci března první prodejnu Smarty na Slovensku – konkrétně v Bratislavě. Již na začátku měsíce spustila také provoz internetového obchodu smarty.sk.

Přečíst celý článek
Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům
Novinky

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“

Přečíst celý článek
CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů
Novinky

CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů

Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod.

Přečíst celý článek
Trendy v online nakupování: Češi hledají na internetu pohodlí, Francouzi nejnižší cenu
Novinky

Trendy v online nakupování: Češi hledají na internetu pohodlí, Francouzi nejnižší cenu

Co jednotlivé evropské zákazníky odlišuje a co mají naopak společného? Zákazníky v evropských zemích dle průzkumu spojuje obliba doručovacích boxů, zcela odlišně pak přistupují k volbě platební metody a rozdílné jsou také důvody, proč vůbec jdou nakupovat na internet.

Přečíst celý článek
eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu
Novinky

eBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu

Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.

Přečíst celý článek
Na výdejní místa pravidelně objednává polovina Čechů
Novinky

Na výdejní místa pravidelně objednává polovina Čechů

Geopost (dříve DPDgroup) na základě svého každoročního průzkumu E-shopper Barometer analyzoval nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že vyzvedávání balíčků mimo domov se stává v Česku skutečným fenoménem podobně jako tomu je již dlouhodobě v případě dobírky. Roste však i obliba samoobslužných boxů.

Přečíst celý článek
E-shopy očekávají meziroční růst nejpozději ve druhém pololetí
Novinky

E-shopy očekávají meziroční růst nejpozději ve druhém pololetí

Internetové obchody dokáží tradičně připravit svým zákazníkům nejvýhodnější nabídky. S ohledem na přetrvávající inflaci a drahé energie proto lze podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) očekávat, že nejpozději ve druhém pololetí roku 2023 se e-shopy vrátí k tradičnímu meziročnímu růstu obratů.

Přečíst celý článek
Zaslat.cz nabízí nejširší síť výdejních a sběrných míst na českém trhu
Novinky

Zaslat.cz nabízí nejširší síť výdejních a sběrných míst na českém trhu

Platforma Zaslat.cz integrovala do své sítě sběrná a výdejní místa dopravce PPL. Posílením o více než 3 000 míst nabízí brněnská firma svým zákazníkům nejširší síť výdejních míst na českém trhu. Dohromady nabízí platforma Zaslat.cz již přes 12 tisíc sběrných a výdejních míst a v plánu je další posílení sítě nejen v Česku, ale i v zahraničí.

Přečíst celý článek
Alza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky
Novinky

Alza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky

Alza.cz na začátku nového roku vylepšila své služby pro firemní zákazníky. E-shop se rozhodl srovnat podmínky pro vrácení zboží během 14denní lhůty. Díky tomu mohou i firmy a podnikatelé vrátit nepoužité zboží do 14 dní bez udání důvodu a bez poplatků, stejně jako mají ze zákona tuto možnost koncoví zákazníci.

Přečíst celý článek