E-commerce
Schneider Electric rozvíjí partnerský program Ecommerce Partner Program
Firma Schneider Electric představila nový partnerský program Ecommerce Partner Program, který si klade za cíl podporovat růst partnerů v oblasti e-commerce. Program poskytuje partnerům přehled novinek z jejich oboru, a pomáhá jim tak na trhu dosáhnout konkurenční výhody.
Přečíst celý článekSmarty BRANDS. expandují na Slovensko
Skupina Smarty BRANDS. otevřela na konci března první prodejnu Smarty na Slovensku – konkrétně v Bratislavě. Již na začátku měsíce spustila také provoz internetového obchodu smarty.sk.
Přečíst celý článekAlza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“
Přečíst celý článekCZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů
Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod.
Přečíst celý článekTrendy v online nakupování: Češi hledají na internetu pohodlí, Francouzi nejnižší cenu
Co jednotlivé evropské zákazníky odlišuje a co mají naopak společného? Zákazníky v evropských zemích dle průzkumu spojuje obliba doručovacích boxů, zcela odlišně pak přistupují k volbě platební metody a rozdílné jsou také důvody, proč vůbec jdou nakupovat na internet.
Přečíst celý článekeBay spouští v Česku online akademii pro prodejce. Absolventi získají exkluzivní prodejní podporu
Nejznámější světové online tržiště, společnost eBay, spouští bezplatnou online akademii určenou speciálně pro prodejce z České republiky. Cílem je pomoci českým menším a středním podnikům s prodejem do celého světa a podpořit jejich konkurenceschopnost.
Přečíst celý článekNa výdejní místa pravidelně objednává polovina Čechů
Geopost (dříve DPDgroup) na základě svého každoročního průzkumu E-shopper Barometer analyzoval nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že vyzvedávání balíčků mimo domov se stává v Česku skutečným fenoménem podobně jako tomu je již dlouhodobě v případě dobírky. Roste však i obliba samoobslužných boxů.
Přečíst celý článekE-shopy očekávají meziroční růst nejpozději ve druhém pololetí
Internetové obchody dokáží tradičně připravit svým zákazníkům nejvýhodnější nabídky. S ohledem na přetrvávající inflaci a drahé energie proto lze podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) očekávat, že nejpozději ve druhém pololetí roku 2023 se e-shopy vrátí k tradičnímu meziročnímu růstu obratů.
Přečíst celý článekZaslat.cz nabízí nejširší síť výdejních a sběrných míst na českém trhu
Platforma Zaslat.cz integrovala do své sítě sběrná a výdejní místa dopravce PPL. Posílením o více než 3 000 míst nabízí brněnská firma svým zákazníkům nejširší síť výdejních míst na českém trhu. Dohromady nabízí platforma Zaslat.cz již přes 12 tisíc sběrných a výdejních míst a v plánu je další posílení sítě nejen v Česku, ale i v zahraničí.
Přečíst celý článekAlza.cz vylepšila podmínky vratek pro firemní zákazníky
Alza.cz na začátku nového roku vylepšila své služby pro firemní zákazníky. E-shop se rozhodl srovnat podmínky pro vrácení zboží během 14denní lhůty. Díky tomu mohou i firmy a podnikatelé vrátit nepoužité zboží do 14 dní bez udání důvodu a bez poplatků, stejně jako mají ze zákona tuto možnost koncoví zákazníci.
Přečíst celý článek