Digitalizace
Dva ze tří transformačních projektů znamenají ohrožení
Manažeři významných evropských firem se shodují, že digitální transformace je pro úspěch jejich firem v budoucnosti nezbytná. Je to takové zaklínadlo moderní doby. Nicméně průzkum provedený ve Velké Británii, Španělsku a Německu ukazuje, že to s digitální transformací tak jednoduché nebude. Většina firem totiž nemá jasnou strategii, jak tohoto cíle dosáhnout – a velká část stále vnímá proces digitalizace jako hazardní hru.
Přečíst celý článekRozšiřování digitálních technologií podporují zaměstnanci všech věkových kategorií
Výzkum společnosti VMware vyvrací všeobecný mýtus o generaci Y. Výsledky ukazují, že zaměstnanci napříč firmou, bez ohledu na věk, mají významný vliv na rozvoj digitálních technologií ve firmách, protože si dobře uvědomují důležitost digitálních dovedností pro růst firmy a zajištění konkurenční výhody.
Přečíst celý článekNakupování online je v B2B na vzestupu, dodavatelé ale nejsou připraveni
Studie společností Roland Berger a Google ukázala, že díky pokročilým internetovým vyhledávačům, digitální komunikaci a produktovému poradenství se 57 % všech prodejů odehrává online. Aby společnosti uspěly na trhu, musí digitalizovat své prodejní struktury, ale strategii má připravenu pouze 42 % společností.
Přečíst celý článekFujitsu MetaArc přináší nový rozměr digitálnímu byznysu
Společnost Fujitsu představila digitální firemní platformu MetaArc, jež má jediný úkol – umožnit digitalizovat byznys. MetaArc poskytuje platformu, jež umožňuje využít možností, jako jsou velká data, firemní mobilita a internet věcí (IoT).
Přečíst celý článekTři klíčové funkce digitálního obchodu podle Gartneru
Digitální byznys bude důležitý na každém kroku nákupní cesty zákazníků. Podle analytiků společnosti Gartner je proto nezbytné, aby digitální obchod či prodejna byznysu nabídly tři klíčové funkce, kterými jsou zákaznické náležitosti, zákaznický zážitek a vztah se zákazníkem.
Přečíst celý článekEvropští zaměstnanci jsou na digitální technologie připraveni
Evropští zaměstnanci se k dopadu digitálních technologií staví kladně, zatímco firmy se potýkají s problémy při prosazování digitálních obchodních modelů. Podle výzkumu společnosti Accenture na každého zaměstnance, který je přesvědčený o negativním vlivu digitálních technologií, připadají čtyři, kteří se domnívají, že digitální technologie jejich pracovní život zlepší.
Přečíst celý článekV následujících pěti letech digitální revoluce smete čtyři z deseti dominantních firem
Pouze čtvrtina firem se aktivně připravuje na změny, které s sebou přinese digitální revoluce. Nástup digitální revoluce může přitom zatřást trhy napříč všemi průmyslovými odvětvími a pomoci na výsluní menším firmám na úkor zavedených značek.
Přečíst celý článekOperátoři získávají stále důležitější roli
Růst poptávky po inteligentních zařízeních staví telekomunikační operátory do klíčové pozice v digitálním ekosystému. V průzkumu společnosti Accenture zaměřeném na chování zákazníků patřili telekomunikační operátoři mezi tři typy firem, u kterých by si zákazníci koupili inteligentní zařízení. V průzkumu dokonce skončili hned za specializovanými výrobci a výrobci mobilních telefonů a počítačů.
Přečíst celý článekDigitální věk a moderní technologie nahrávají spotřebitelům
Studie společnosti MasterCard ukazuje, jak výzkum a inovace v technologiích dělají z digitálního věku dobu, která je výhodná jak pro spotřebitele, tak pro obchodníky i města po celém světě, a pozitivně ovlivňují hospodářský růst a finanční začleňování všech vrstev obyvatel.
Přečíst celý článekVedoucí pracovníci nejsou připraveni na digitální budoucnost
Studie společnosti EMC zkoumala rostoucí vliv digitalizace na životy běžných občanů i firem. Mezi nejzajímavější výsledky průzkumu patří informace, že ačkoli takřka všichni dotazovaní vedoucí pracovníci firem jsou přesvědčeni, že nové technologie natrvalo změní pravidla podnikání, jen málo podniků je skutečně přijalo za své.
Přečíst celý článek