ČD - Telematika

Předsedou představenstva ČD – Telematika byl jmenován Jan Hobza

2. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Společnost ČD - Telematika má nového předsedu představenstva. Valnou hromadou byl zvolen Jan Hobza. V tříčlenném představenstvu nadále pokračují jeho dva dosavadní členové David Wolski a Tomáš Businský. Představenstvo ČD - Telematiky je tak opět kompletní. Čtěte více

Internet věcí v roce 2020: Jaký je a kam se bude ubírat

12. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
IoT lze bez nadsázky označit za jednu z nejrychleji se rozšiřujících a rozvíjejících ICT technologií dneška. Celá oblast internetu věcí v sobě skrývá obrovský potenciál pro všechny zúčastněné, ať již hovoříme o výrobcích a dodavatelích, poskytovatelích služeb, partnerech či implementátorech nebo koncových zákaznících. Na současnost a budoucnost IoT jsme se ptali odborníků z různých oborů české IT scény. Čtěte více

Obchodním ředitelem ČD - Telematiky se stal Jan Vobora

4. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
ČD - Telematika má od března nového obchodního ředitele. Stal se jím Jan Vobora, který má více než 20 let zkušeností s přímým i nepřímým prodejem IT řešení a telekomunikačních služeb, řízením obchodních procesů i s tvorbou obchodních strategií a uváděním ICT produktů na české a zahraniční trhy. Čtěte více
Peter Hudák, ředitel obchodu a marketingu ČD - Telematika

ČD – Telematika: Peter Hudák

10. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Peter Hudák je od října 2016 pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD – Telematika. Peter má ve své roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Čtěte více
Miloš Mastník, ředitel pro obchod a marketing v ČD – Telematika

ČD – Telematika: Miloš Mastník

6. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Na pozici ředitele pro obchod a marketing ve společnosti ČD – Telematika nastoupil Miloš Mastník. Nově vytvořená pozice sloučila obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum. Čtěte více