Obchodním ředitelem ČD - Telematiky se stal Jan Vobora

4. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
ČD - Telematika má od března nového obchodního ředitele. Stal se jím Jan Vobora, který má více než 20 let zkušeností s přímým i nepřímým prodejem IT řešení a telekomunikačních služeb, řízením obchodních procesů i s tvorbou obchodních strategií a uváděním ICT produktů na české a zahraniční trhy.

Jako ředitel úseku Obchod a marketing je zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ČD - Telematiky, zejména pak rozvoj na poli telematických řešení a dalších zakázek v segmentu silniční dopravy nebo telekomunikačních služeb a IoT.

Vobora přišel z postu obchodního ředitele telekomunikační společnosti Nokia Česká Republika nabízející síťová a telekomunikační řešení. Zde se věnoval převážně oblasti dopravy, státní správy a energetiky. V letech 2010 – 2013 působil na pozici manažera obchodního rozvoje ve společnosti Kapsch, kde získal zkušenosti s řešením dopravní telematiky, definoval a uskutečnil nové obchodní příležitosti v EU a promítal tato řešení do regionální nabídky. Předtím ve společnosti Cisco Systems měl jako člen globálního týmu pro Deutsche Post / DHL na starosti rozvoj aktivit u tohoto klienta v regionu EMEA, zejména pak datacentra v Praze a přenos zkušeností do dalších globálních datacenter. V letech 2001 – 2005 vedl prodejní týmy ve společnosti Microsoft, kde řešil i obchodní strategie svěřených segmentů. Zkušenosti nabíral i v Nortel Networks, EuroTelu Praha nebo v Českém Telecomu.

Jan Vobora (45) vystudoval obor Vědecký informatik, další profesní vzdělání získával v průběhu svých zahraničních působností. Mimo plynulé angličtiny ovládá základy němčiny a ruštiny. Volný čas věnuje nejvíce rodině, své dceři a synovi. Je fanouškem motosportu a rád fotografuje.

Štítky: 

Podobné články

Internet věcí v roce 2020: Jaký je a kam se bude ubírat

12. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
IoT lze bez nadsázky označit za jednu z nejrychleji se rozšiřujících a rozvíjejících ICT technologií dneška. Celá oblast internetu věcí v sobě skrývá obrovský potenciál pro všechny zúčastněné, ať již hovoříme o výrobcích a dodavatelích, poskytovatelích služeb, partnerech či implementátorech nebo koncových zákaznících. Na současnost a budoucnost IoT jsme se ptali odborníků z různých oborů české IT scény. Čtěte více
Peter Hudák, ředitel obchodu a marketingu ČD - Telematika

ČD – Telematika: Peter Hudák

10. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Peter Hudák je od října 2016 pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD – Telematika. Peter má ve své roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Čtěte více
Miloš Mastník, ředitel pro obchod a marketing v ČD – Telematika

ČD – Telematika: Miloš Mastník

6. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Na pozici ředitele pro obchod a marketing ve společnosti ČD – Telematika nastoupil Miloš Mastník. Nově vytvořená pozice sloučila obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum. Čtěte více