ČD – Telematika: Miloš Mastník

6. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Na pozici ředitele pro obchod a marketing ve společnosti ČD – Telematika nastoupil Miloš Mastník. Nově vytvořená pozice sloučila obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum.
Miloš Mastník, ředitel pro obchod a marketing v ČD – Telematika

Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze, na University of Pittsburgh získal titul MBA, později absolvoval také postgraduální kurz telekomunikačních technologií na University of Delft. V oblasti telekomunikací pracuje od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu a v letech 2004 – 2011 zastával různé manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. V posledním období byl pověřen funkcí viceprezident pro marketing skupiny GTS CE pro Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko. Od roku 2012 pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR a byl členem dozorčí rady společnosti T-Systems.

Jeho úkolem v ČD-T bude mimo řízení obchodních aktivit celé společnosti další rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. „Druhá největší optická infrastruktura v ČR, nové datové centrum, obrovské know-how a silná zákaznická základna jsou předpoklady pro silný růst, a to nejen v sektoru dopravy,“ uvedl Miloš Mastník.

Miloš Mastník je ženatý a má tři děti. Ve volném čase se věnuje dálkovým běhům na lyžích, volejbalu, golfu, basové kytaře, nejraději má cestování.

Štítky: 

Podobné články

Předsedou představenstva ČD – Telematika byl jmenován Jan Hobza

2. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Společnost ČD - Telematika má nového předsedu představenstva. Valnou hromadou byl zvolen Jan Hobza. V tříčlenném představenstvu nadále pokračují jeho dva dosavadní členové David Wolski a Tomáš Businský. Představenstvo ČD - Telematiky je tak opět kompletní. Čtěte více

Internet věcí v roce 2020: Jaký je a kam se bude ubírat

12. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
IoT lze bez nadsázky označit za jednu z nejrychleji se rozšiřujících a rozvíjejících ICT technologií dneška. Celá oblast internetu věcí v sobě skrývá obrovský potenciál pro všechny zúčastněné, ať již hovoříme o výrobcích a dodavatelích, poskytovatelích služeb, partnerech či implementátorech nebo koncových zákaznících. Na současnost a budoucnost IoT jsme se ptali odborníků z různých oborů české IT scény. Čtěte více

Obchodním ředitelem ČD - Telematiky se stal Jan Vobora

4. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
ČD - Telematika má od března nového obchodního ředitele. Stal se jím Jan Vobora, který má více než 20 let zkušeností s přímým i nepřímým prodejem IT řešení a telekomunikačních služeb, řízením obchodních procesů i s tvorbou obchodních strategií a uváděním ICT produktů na české a zahraniční trhy. Čtěte více
Peter Hudák, ředitel obchodu a marketingu ČD - Telematika

ČD – Telematika: Peter Hudák

10. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
Peter Hudák je od října 2016 pověřen řízením obchodu a marketingu společnosti ČD – Telematika. Peter má ve své roli na starosti řízení obchodních aktivit celé společnosti, rozvoj obchodních příležitostí a posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. Čtěte více