Rozhovory

11 nej společnosti Samsung

O to, kolikáté výročí oslavila česká pobočka Samsungu, zaměstnanec jakého oddělení pracuje ve společnosti nejdéle, který produkt je historicky nejúspěšnější, nejdražší či nejlevnější, se s námi v 11 nej podělila společnost Samsung.

František Doupal
Zdroj: DCD Publishing
11 nej společnosti Samsung

1. Nejdéle sloužící zaměstnanec v ČR a jeho aktuální pozice?

Ačkoliv samostatná česká pobočka oslavila letos teprve třetí narozeniny, řada našich zaměstnanců pracuje pro Samsung již řadu let. Nejdéle, více než osm let, je ve službách Samsungu jedna z manažerek finančního oddělení.

2. Nejprodávanější/nejúspěšnější produkt?

Historicky nejpopulárnější skupinou jsou mobilní telefony a televizory.

3. Nejdéle prodávaný/vyráběný produkt?

V oblasti spotřební elektroniky je poněkud obtížné mluvit o nejdéle vyráběném produktu, protože životní cyklus každého modelu se postupně zkracuje. Ke stálicím ale můžeme zcela jistě počítat naši vlajkovou loď mezi chytrými telefony Galaxy S, jejíž čtvrtá generace (Galaxy S4) letos na jaře vstoupila na trh.

4. Nejlevnější a nejdražší produkt v aktuální nabídce?

Premiantem v této kategorii je největší UHD televizor na světě – UHD TV 85S9 s úhlopříčkou 85 palců. Jeho pořízení přijde na 878 990 Kč s DPH. Za nejlevnějšími produkty bychom se museli podívat třeba do kategorie příslušenství pro mobilní telefony – například ochranná folie pro Samsung Galaxy Ace 2 přijde na 149 Kč s DPH. Anebo do obchodu s mobilními aplikacemi Samsung Apps, kde je celá řada velmi zajímavých her, ale i užitečných nástrojů zcela zdarma.

5. Nejpádnější důvod, proč prodávat vaše produkty?

Samsung vždy klade důraz na kvalitu svých produktů, technologické inovátorství a jedinečný uživatelský zážitek. Pokud chce prodejce nabídnout svým zákazníkům to nejlepší, půjde o výrobek značky Samsung.

6. Nejkurióznější poptávka od zákazníka?

Tolik dnes populární tunning se dnes nemusí týkat jen osobních automobilů nebo počítačů. Obrátil se na nás zákazník s dotazem, že mu přestal fungovat televizor. Současně s tím však přiznal, že na internetu objevil návod, jak upravit firmware jeho televizoru tak, aby byl schopen přehrávat videa. Amatérská úprava softwaru však nepřinesla požadovaný výsledek, ale právě naopak.

7. Největší problém, se kterým se ve své činnosti setkáváte?

Stejně jako všude jinde, i u nás existují překážky a komplikace, ale náš tým odborníků se vždy vynasnaží najít způsob, jak vše vyřešit.

8. Nejúspěšnější rok?

Každý rok, kdy se nám podaří splnit přání našich zákazníků i naše obchodní cíle je úspěšný. A vzhledem k růstu, který Samsung dlouhodobě vykazuje, je to stále posledních 12 měsíců.

9. Největší důvod k radosti?

Spokojení zákazníci a zaměstnanci.

10. Nejlepší prodejce či zákazník vašich produktů?

Každý prodejce našich výrobků je v našich očích ten nejlepší. Vážíme si každého prodejce, který naše výrobky zákazníkovi s radostí nabídne.

11. Nejsmělejší plán do budoucna, resp. největší přání do budoucna?

Naším cílem je vždy přinášet ty nejlepší výrobky, které přinesou zákazníkům jedinečné uživatelské zážitky a vyšší komfort a pohodlí v jejich každodenním životě.

Na otázky odovídal: Jiří Janeček, PR senior specialist Samsung

Podobné články

11 nej společnosti TP-Link
Rozhovory

11 nej společnosti TP-Link

Rozhovory

11 nej společnosti Eizo

11 nej společnosti Infomatic
Rozhovory

11 nej společnosti Infomatic