11 nej společnosti Infomatic
Infomatic se již od svého vzniku zabývá digitalizací dokumentů. V nabídce společnosti, která se nedávno stala distributorem skenerů Fujitsu, je možné narazit na nejrůznější hardware i software, a o to nejzajímavější ze své činnosti se s vámi podělí na následujících řádcích.
1. Nejdéle sloužící zaměstnanec a jeho aktuální pozice?
Nejdéle sloužícími zaměstnanci jsou zakladatelé společnosti Tomáš Dolejš na pozici managing directora, David Večeřa na pozici sales directora a Jakub Kadeřábek na pozici projektového manažera.
2. Nejprodávanější/nejúspěšnější produkt či služba?
Nejprodávanějším produktem v oblasti softwaru je Kofax Express, all-in-one aplikace pro jednoduchou digitalizaci firemních dokumentů, a v oblasti hardwaru jsou to skenery Fujitsu, které jsou často dodávány právě s produktem Kofax Express.
3. Nejzajímavější produkt v nabídce?
Nejzajímavějšími produkty v nabídce jsou nyní Kofax Mobile Capture, který dokáže pomocí chytrého telefonu nebo tabletu vyfotit například složenky, účtenky, faktury či formulářové smlouvy a zároveň vytěžit data stejně jako v případě tradičního postupu skenování s dokumentovým skenerem. Tím se otevírá cesta jak inicializovat proces na straně zákazníka či zavádět tzv. self-service procesy. Z hardwaru je to mobilní skener Fujitsu ScanSnap iX100 umožňující mobilním agentům společnosti provozovat svoji činnost v terénu bez nutnosti práce v kanceláři, na pobočce apod.
4. Nejlevnější a nejdražší produkt v aktuální nabídce?
Nejlevnějšími produkty jsou software Kofax Express a skener Fujitsu ScanSnap S1100i, nejdražší softwarové řešení je dle rozsahu projektu a jeho specifických úprav dle požadované funkcionality, kdy je částka v řádech statisíců korun. Nejdražší vysokokapacitní produkční skener Kodak i5600 se pohybuje v ceně okolo 800 tisíc korun.
5. Nejpádnější důvod, proč s vámi spolupracovat?
Snažíme se svoji dlouholetou znalost problematiky automatizace firemních procesů předat našim zákazníkům a pomáháme jim v rozvoji jejich podnikání. Nabízíme kompletní služby implementace řešení od počáteční konzultace a analýzy požadavků na řešení, přes samotnou implementaci až po podporu i po ukončení konkrétního projektu. Máme zájem, aby celé řešení, včetně dopadu na ostatní firemní procesy, dávalo smysl a bylo přínosem. Dalším důvodem pro spolupráci s námi jsou naše hluboké vztahy s dodavateli hardwaru i softwaru, což nám umožňuje podílet se na konkrétních vývojových programech pro vybrané partnery a zároveň otevírá cesty na přední specialisty těchto firem.
6. Nejkurióznější poptávka od zákazníka?
Měli jsme několik zajímavých požadavků na řešení. Ať už se týká požadavku na automatizaci procesu evidence spotřebovaného alkoholu v restauračním řetězci, přes skenování a vytěžování poznávacích značek až po automatizované vytěžování dat z účtenek pro potřeby evidence záruční lhůty zboží.
7. Největší problém, se kterým se ve své činnosti setkáváte?
Zákazníci jsou často manipulováni do vyřešení konkrétního úkonu v celkovém obchodním procesu, často ale při důkladnějším analytickém workshopu zjišťujeme, že „jádro pudla“ je jinde. Tudíž se snažíme nejdříve narovnat pohled na přínos technologií pro automatizaci procesů v podnikových systémech a tím i přesvědčit zákazníka o správnosti dalších kroků v jeho investici.
8. Nejúspěšnější rok?
Od založení firmy rosteme v dvouciferných hodnotách, nicméně z hlediska rozvoje firmy, zavedení nových produktů i prohloubení vztahů s našimi dodavateli, hodnotíme velmi pozitivně právě ten minulý rok 2014.
9. Největší důvod k radosti?
Jsme normální. Snažíme se dělat věci dobře a specializovat se na to, co umíme nejlépe. Tým lidí v Infomaticu dokáže uskutečnit projekt, který firmě usnadní práci a naplní její očekávání. Zároveň neustále držíme tempo s novými technologiemi a produkty, které přinášíme na lokální trh.
10. Nejlepší prodejce či zákazník vašich produktů?
Nejlepším partnerem za rok 2014 je společnost Konica Minolta. Mezi naše oblíbené zákazníky patří lidé a řešení v České pojišťovně.
11. Nejsmělejší plán do budoucna, resp. největší přání do budoucna?
Pokračovat v růstu společnosti a úspěšně přivádět nové lidi do týmu, kteří se postupně stanou opravdovými specialisty na námi dodávané řešení. Daří se nám penetrovat i ostatní trhy v centrální Evropě, kde chceme v tomto úsilí pokračovat. Přání je udržet spokojenost s tím co v práci děláme a prací se zároveň i bavit.
| Box o firmě | |
| Sídlo firmy: | Bucharova 1186/16, 155 00 Praha 5 – Stodůlky |
| Obrat v ČR: | přes 35 milionů Kč |
| Počet zaměstnanců: | 13 |
| Počet zákazníků: | přes 300 |
| Počet prodaných produktů za uplynulý kalendářní rok: | zhruba 1 000 jednotlivých produktů |
Na otázky odpovídal Tomáš Dolejš, managing director společnosti Infomatic.