Philips: 3D monitor BDL2331VS

26. 6. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
MMD Monitors & Displays Czech Republic uvedlo na trh autostereoskopický 3D monitor Philips BDL2331VS, který se ideálně hodí na prezentace produktů, ale využití najde i v moderních domácnostech.
3D monitor BDL2331VS

Autostereoskopický 3D monitor Philips BDL2331VS je 23“ Full HD monitor (1 920 x 1 080 bodů), který pro dokonalé zobrazování 3D obsahu využívá lentikulární technologii, která poskytuje 28 špičkových pozorovacích úhlů, kde je 3D vidět 100procentně. Celkový viditelný úhel 3D je 150 stupňů. Díky kontrastnímu poměru 1 000 : 1, jasu 300 cd/m2 a odezvě 5 ms je obraz vždy živý a barvy jsou reálné. O zvuk se starají dva 1,5wattové reproduktory.

Tento LCD monitor je primárně určen pro reklamní účely, jako jsou informační kiosky, reklamní kiosky v nákupních halách apod.

Monitor podporuje formát 2D plus depth, který dává standardnímu 2D obrazu krásnou hloubku a poskytuje tak úplně nový zážitek ze sledování. Monitor je dodáván společně se speciálním softwarem pro přehrávání 3D obsahu a řízení parametrů pro 3D a 2D vizualizace.

3D monitor Philips je zároveň vybaven technologií SmartPower, která dokáže snížit spotřebu energie až o 50 procent. Má navíc zabudovaný speciální teplotní snímač, který kontroluje vnitřní podmínky monitoru. Jakmile teplota přesáhne nastavenou hodnotu, automaticky se spustí dva zabudované ventilátory, které displej ochladí na normální podmínky.

Technické parametry:

Úhlopříčka: 23” (58,9 cm)
Optimální rozlišení: 1 920 x 1 080, 60 Hz
Pozorovací úhly : 150/150 stupňů
Formát obrazu: 16 : 9
Doba odezvy (typická): 5 ms
Jas: 300 cd/m2
Typický kontrast: 1 000 : 1
Připojitelnost: DVI-D, USB 2.0, výstup AV

Štítky: 

Podobné články

TP Vision a Bowers & Wilkins oznámili partnerství

24. 6. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Philips TV)
TP Vision, exkluzivní držitel licence Philips TV, se společně s britskou společností zaměřenou na audiotechniku Bowers & Wilkins dohodli na víceletém exkluzivním partnerství. Jeho cílem je vytvořit mimořádné produkty, které by nasadily novou laťku audiovizuálních standardů na televizním trhu. Spolupráce by měla přinést jeden z nejvíce očekávaných pokroků v segmentu televizorů. Čtěte více

Monitorům AOC a Philips se daří v ČR i Evropě

13. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
I přes nepříznivé okolnosti vývoje na některých východoevropských trzích se AOC a MMD (licenčnímu partnerovi monitorů Philips) v Evropě dařilo. Monitory Philips momentálně mají 14% podíl na trhu a drží první příčku v regionu východní Evropy a společně s AOC dosahují téměř 22% podílu na celkovém trhu s monitory ve východní Evropě. Čtěte více
Jiří Dubina, regional sales director v MMD

MMD inovuje nejen na poli produktů

1. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost MMD - Monitors & Displays Czech Republic přivítala do svých řad novou posilu, odhalila plány do budoucna a ukázala produkty a technologie pro podzimní a zimní sezonu, které se brzy dostanou do skladů distributorů. Čtěte více
Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více