Rozhovory

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli?

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

Představení

Jak jste se dostal k práci, kterou aktuálně vykonáváte a v čem spočívá její náplň?
Díky bohatým zkušenostem na trhu IT jsem od MMD dostal nabídku, abych se v Čechách a na Slovensku věnoval rozvoji dealerského kanálu monitorů značek Philips a AOC, které MMD obchodně zastupuje. Za rok 2013 jsme s kolegyní Janou Robešovou posunuli značky na lokálním trhu v tržním podílu o něco výše. Největší nárůst jsme zaznamenali s produkty AOC, díky systematické práci v dealerském kanálu a se systémovými integrátory.

Co je na této práci nejzajímavější a co vás na ní těší?
Je to široké spektrum různých činností od analýzy a monitoringu trhu, konkurence a trendů, přes marketingové aktivity až po komunikaci s obchodními partnery. Souhrn těchto faktorů pro mě přináší nové výzvy.

Osobní část

Jak nejraději relaxujete a kde hledáte sílu a energii pro svou práci?
Hodně relaxuji s rodinou – to je vždycky velká změna oproti pracovnímu nasazení. Jsem také velkým fandou hokeje.

Jak nejraději využíváte volný čas?
Nejraději s rodinou, ale také s přáteli na hokeji nebo fotbale, ale i práce je mým koníčkem a tak často přenáším práci i do svého volného času.

Z jakých zdrojů čerpáte informace pro svůj soukromý i pracovní život? Měl byste nějaký, který by prodejcům mohl pomoci v jejich byznysu?
Osobně nemám jediný zdroj, spíše sleduji obecně ICT trh.

Nejoblíbenější aplikace pro mobilní telefon/tablet?
Nemám přímo oblíbenou aplikaci. Nejčastěji sleduji výsledky sportovních utkání na Onlajny.cz a Tipsport ELH.

Pracovní část

Jaký konkrétní produkt společnosti MMD v nabídce byste vyzdvihl a proč?
Momentálně bude hýbat trhem vysoké rozlišení. Nejen u TV, ale i v monitorech bude čím dál více produktů s vyšším rozlišením než jen Full HD. Brzy se dočkáme monitorů s rozlišením 4K. V současné době i já mám na stole prvního průkopníka s vyšším rozlišením a práci na něm si nemůžu vynachválit. Proto bych doporučil oceněný model Philips 298P4QJEB s rozlišením 2 560 x 1 080 px. V současné době o něj roste zájem a jsme za to v MMD velmi rádi.

Co podle vás bude hýbat ICT trhem a co pro něj bude v následujících měsících nejvýznamnější?
Nejen ICT trhem bude hýbat 4K rozlišení.

Co nového plánujete v nejbližší době pro prodejce?
Pro tento rok máme stanovených několik strategických cílů a jeden z nich bude segmentace zákazníků pro specifické modelové řady a vytvoření sítě klíčových partnerů, se kterými budeme spolupracovat ještě intenzivněji.

Máte nějaký partnerský program, a pokud ano, můžete ho v krátkosti představit?
Jak v případě značky AOC, tak Philips máme pro partnery propracované partnerské portály v češtině. Na nich mohou nalézt veškeré produktové informace, stejně jako certifikace, fotografie, marketingovou podporu, atd.

Box o osobě
Firma:MMD-Monitors & Displays
Aktuální pozice:channel manager Czech & Slovakia, od ledna 2013
Předchozí zaměstnání:LG, obchodní manažer
Kontakt:

martin.hempl@mmd-p.com, +420 730 512 335