Epson: POS řešení TM-m30II-NT a TM-m50

28. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Rok 2020 přinesl zásadní změny v maloobchodě i v oblasti pohostinství. Dodržování vzájemných rozestupů, přechod na prodej jídla s sebou a pop-up výprodeje znamenají, že technologie hraje v současnosti zásadnější roli než kdy dříve a pomáhá podnikům přizpůsobit se měnícímu se prostředí. Právě proto společnost Epson představila nová řešení pro POS určená maloobchodům.

Společnost Epson navazuje na úspěchy řady zařízení TM-m30II mPOS a rozšiřuje svoje portfolio o novinku TM-m30II-NT, která byla navržena tak, aby splňovala měnící se požadavky na tabletové pokladní obchodní systémy (POS).

Důležitou vlastností TM-m30II-NT je síťové připojení, které tiskárně umožňuje připojení tabletu k internetu pomocí kabelu. Díky tomu, že se nemusí spoléhat na Wi-Fi, nedochází k výpadkům připojení, takže lze efektivně zpracovávat objednávky, minimalizovat chyby a nabízet zákazníkům ty nejlepší služby.

Klíčové vlastnosti:

  • Funkce ‚Sync and Charge‘ pro připojení tabletu, která umožňuje napájení tabletu a posílání tiskových dat pomocí jediného kabelu.
  • Funkce síťového připojení ‚Network Tethering‘ umožňuje přes kabel sdílet LAN připojení s připojeným tabletem, což zajišťuje např. stabilní internetové připojení bez výpadků Wi-Fi.
  • Vedle připojení tabletu ‚Sync and Charge‘ jsou zde dva porty USB-A umožňující snadné připojení dalších periferií.
  • Přístup a ovládání periferií z aplikací prostřednictvím zařízení ePOS.
  • Inteligentní funkce: přímý tisk ze serveru - Server Direct Print (SDP) a Cloud (OMS).
  • Snímač stavu papíru ve standardu monitoruje docházející papír.

Funkce „Network Tethering“ je k dispozici také pro modely TM-m30II-H a TM-m30II-S prostřednictvím aktualizace firmwaru nebo prostřednictvím aplikace Epson TM Utility pro iOS a Android.

TM-m50

Model TM-m50 byl navržen pro všechny, kteří chtějí novou tiskárnu účtenek, ale potřebují, aby i nadále fungovala se systémy POS, které již využívají. Tiskárna nabízí podobné funkce jako tradiční POS tiskárna a díky kompaktnímu krychlovému designu s malými rozměry se esteticky hodí do každého moderního obchodu.

Klíčové vlastnosti:

  • Moderní design s kompaktními rozměry.
  • Široká škála možností připojení s integrovaným USB, sériovým a ethernetovým rozhraním.
  • Vysokorychlostní tisk rychlostí 350 mm / s.
  • Rozlišení tisku 180 dpi.
  • Flexibilní instalace s podáváním účtenky horem nebo zepředu a možností připevnění na zeď (s použitím OT-WH30).
  • Vysoká spolehlivost (mechanismus podávání papíru na 20 milionů řádků, tisková hlava na 200 km, automatická řezačka s životností 2,2 milionů řezů).
  • Široké spektrum integrovaných „inteligentních“ funkcí Epson.

Profilová karta firmy

Epson Europe B.V.

Epson Europe B.V.

Společnost Epson je globálním technologickým lídrem s historií sahající až do roku 1942, jehož cílem je přirozené propojení věcí, lidí a informací. Světovou důvěru si společnost získala díky svému závazku otevřenosti, spokojenosti zákazníků a udržitelnosti. Epson se soustředí především na výrobu inovativních a precizních produktů od tiskáren, přes skenery, projektory, chytré brýle, nositelné příslušenství až po roboty.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

HP má nové all-in-one pokladní řešení pro malé firmy

23. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
HP Inc. představilo nové moderní pokladní řešení s názvem HP Engage One Prime určené speciálně pro malé a střední obchody a pohostinství. Výrobce tak rozšířil své portfolio pokladních systémů o další elegantní a praktický „all-in-one”. Čtěte více

HP představilo pokladní systém pro maloobchodní prodejny

14. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Řešení HP ElitePOS modernizuje tradiční podobu maloobchodních pokladních systémů nejen inovativním designem, ale hlavně díky svému zabezpečení a výkonu. Cílem tohoto nového všestranného sjednoceného pokladního systému je změnit představy obchodníků o tom, jak mohou technologie proměnit zkušenosti zákazníků s nákupem v kamenných obchodech. Čtěte více

Sage XRT s business intelligence a mobilní verzí

28. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sage)
Společnost Sage uvedla na trh řešení Sage XRT Treasury verze 4 pro správu pokladny a hotovosti. Hlavní novinky zahrnují integraci s podnikovou platformou pro business intelligence Sage Enterprise Intelligence (SEI), vylepšené mobilní funkce nebo schopnost zobrazovat data na široké škále zařízení. Čtěte více