Personálie

UPC: Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec

Do marketingového oddělení společnosti UPC Česká a Slovenská republika nastoupili Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec. V týmu UPC Business, který se stará o firemní zákazníky, zastřešují marketingové aktivity v České republice a v dalších zemích střední Evropy.

František Doupal
Zdroj: UPC
  • 23. 8. 2017
  • 0 min

Jindřich Rampulka je na pozici customer value proposition strategy manager pro region CEE zodpovědný za rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy. Má 15 let zkušeností z telekomunikací, z toho polovinu v oblasti B2B marketingu ve společnostech O2 a Vodafone.

Tomáš Janovec, B2B online campaign manager pro Českou a Slovenskou republiku, má na starosti online kampaně B2B pro malé a střední podniky v obou zemích. Má sedm let zkušeností s digitálním marketingem, působil např. v oblasti B2B marketingu ve společnostech Evropa Services a Lyoness International.

Obrazová galerie