UPC
Změny ve vedení Vodafonu
Procesem integrace společností Vodafone a UPC je pověřeno nové vedení. Zatímco generálním ředitelem zůstává Petr Dvořák, na úrovni viceprezidentů se objevilo nové jméno. Nově zřízenou pozici viceprezidenta pro strategii a integraci bude od 1. srpna 2019 zastávat Petr Procházka.
Přečíst celý článekPotvrzeno: Vodafone posílí své služby spojením s UPC
Skupina Vodafone Group se dohodla se společností Liberty Global na odkupu jejích aktivit v České republice, Německu, Maďarsku a Rumunsku v celkové hodnotě 18,4 miliardy eur. V ČR transakce posílí strategii Vodafonu zahrnující mobilní služby, vysokorychlostní pevný internet a kabelovou televizi.
Přečíst celý článekUPC míří pod křídla Vodafonu
Jednání britské skupiny Vodafone Group s firmou Liberty Global spěje k cíli. Vodafone díky transakci v hodnotě přes 400 miliard korun získá vybrané evropské pobočky UPC, a to včetně té české. Díky tomu tak Vodafone (na českém trhu) bude moci zákazníkům nabídnout pevný internet a kabelovou televizi, což jsou služby, které mu doposud v nabídce scházejí.
Přečíst celý článekUPC: Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec
Do marketingového oddělení společnosti UPC Česká a Slovenská republika nastoupili Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec. V týmu UPC Business, který se stará o firemní zákazníky, zastřešují marketingové aktivity v České republice a v dalších zemích střední Evropy.
Přečíst celý článekUPC spouští sdílenou bezdrátovou síť Wi-Free
Společnost UPC začala od 15. července 2015 spouštět bezplatnou bezdrátovou sdílenou Wi-Fi síť nazvanou Wi-Free. Služba bude dostupná pro všechny zákazníky, kteří využívají internet společnosti UPC, a umožní připojení mobilních zařízení k Wi-Fi síti v přibližně 220 000 domácnostech s kompatibilními UPC modemy.
Přečíst celý článekSe Smart Distribution za golfem, mobilitou a bezpečností
Společnost Smart Distribution spolu s partnery, kterými byly Veracomp, Panasonic, Honeywell, Intermap, Made4Net a UPC Business, uspořádala konferenci zaměřenou na aktuální témata z oblasti mobility a bezpečnosti. Mediálním partnerem akce byl Reseller Magazine a RMOL.CZ.
Přečíst celý článek