Personálie

SAS: Michal Holba

Michal Holba přišel do marketingového týmu SAS s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT.

Petra Piscová
Zdroj: SAS
  • 23. 10. 2012
  • 1 min
SAS: Michal Holba

Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu.  Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.

Michal Holba je silným týmovým hráčem, který má schopnost měnit cíle v realitu,“ uvedl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

Ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici společnosti SAS jako lídra v klíčových oblastech Customer Intelligence, Fraud & Risk Management a Big Data. Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.

Díky našim unikátním řešením mohou zákazníci dělat rychlá a přesná business rozhodnutí, zatímco jejich konkurenti stále svá data analyzují a čekají na výstupy. Láká mě být součástí týmu, který tyto jedinečné znalosti a sofistikované technologie přináší na český trh,“ řekl Holba.
 
Michal je absolventem VŠE v Praze a Master of Project Management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.