Do Adastry míří Radim Šilhánek

23. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adata)
Česko-kanadská konzultační společnost Adastra posílila svůj tým specialistů na cloud. Právě s cloudovými službami má Adastra velké plány a v uplynulých měsících významně investovala do jejich rozvoje napříč celou společností. I proto má cloudovou platformu AWS od Amazonu v Adastře nově na starosti certifikovaný odborník se zkušenostmi z lokálního i amerického trhu Radim Šilhánek.

Nový AWS competency leader je zodpovědný za další rozvoj know-how této platformy u všech týmů Adastry. Zároveň bude dohlížet na architekturu všech AWS implementací. „Můj cíl je zajistit, aby Adastra byla i nadále lídrem v datových službách, a to i v oblasti AWS projektů,” uvedl Šilhánek, který bude řídit prestižní partnerství Adastry přímo s Amazon Web Services (AWS).

Vystudovaný IT specialista, ekonom a držitel specializovaných AWS certifikací, své zkušenosti získal například v MONETA Money Bank. Poté působil jako výkonný ředitel informačních systémů Home Creditu na americkém trhu a následně jako šéf oddělení IT Operations skupiny Home Credit.

Proč se rozhodl pro práci v Adastře? „V loňském roce se z pracovní přestávky stala kariérní křižovatka, kdy jsem se rozhodl pro větší změnu. Chtěl jsem se věnovat především inovacím a nejnovějším technologiím. A právě v tom se naše priority s Adastrou potkaly. Adastra je úspěšná mezinárodní firma s českými kořeny, takže spolupráce pro mě byla nasnadě,” poznamenal Šilhánek.

Štítky: 

Podobné články

Petr Blabla, ředitel divize Digital Retail v Adastra ČR

Zákazníci v retailu mění své chování. Jak ho měřit a předvídat?

26. 3. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Rychle nakoupit podle seznamu a utíkat pryč. Lidé se nyní snaží čas strávený v prodejnách minimalizovat. Jejich chování se vlivem restrikcí i obav o vlastní zdraví mění. Čtěte více

Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy. Čtěte více

Marketing v Adastře řídí Ivo Mareček

29. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Na pozici ředitele marketingu ve společnosti Adastra nastoupil Ivo Mareček, který dříve působil například v T-Mobilu či v Deutsche Telekom. Jeho úkolem je především posílení vnímání Adastry jako lídra v oblasti digitalizace a posílení digitální komunikace. Čtěte více
Lenka Nováková, ředitelka divize IoT v Adastře

Adastra: Lenka Nováková ředitelkou divize IoT

10. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Společnost Adastra přijala do divize internetu věcí (IoT) novou ředitelku Lenku Novákovou, která přišla ze společnosti G4S Cash a Secure Solutions. Jejím cílem je zavádění IoT scénářů pro klienty ze segmentu bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací a retailu. Čtěte více