Alza.cz: Jan Klička

3. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Ředitelem logistiky v Alza.cz se od srpna stal Jan Klička. Pozici převzal po Rudolfovi Žůrkovi, který se po devíti letech v Alze rozhodl pro změnu a přijal nabídku společnosti DPD.
Jan Klička, ředitel logistiky v Alza.cz

Jan Klička (30) vystudoval Chemicko-inženýrskou fakultu na VŠCHT, do společnosti nastoupil v roce 2012. Po pěti letech se vypracoval z procesního logistika a následně manažera na pozici ředitele. Žůrek svého nástupce na pozici postupně připravoval několik měsíců.

„Do Alzy jsem nastoupil v roce 2008 a za ty roky se nám povedl obrovský kus práce – nastavili jsme procesy, optimalizovali uskladnění zboží a vytvořili strategii zásobování poboček. Postavili jsme dvě supermoderní logistická centra, vybavená automatizací a řízená pokročilými IT systémy. Zavedli jsme spoustu nových služeb a zefektivnili nákladovost,” uvedl Rudolf Žůrek, odcházející ředitel logistiky, a dodal: „Řadu činností jsem v posledních měsících sdílel s Honzou, který mě plně zastupoval v době mé nepřítomnosti. Možnost předání pozice tak byla dalším logickým vývojovým krokem.”

„Velice si jmenování vážím, beru to jako velkou výzvu,” uvedl Jan Klička, ředitel logistiky Alza.cz, a doplnil: „Na Rudovu práci plynule naváži. Prioritou pro následující období bude plánování a realizace dalšího logistického centra nové generace pro Evropu, rozvoj služeb spojených s doručením pro naše zákazníky nejen v ČR a SK, ale i významné posílení v okolních státech, především v Maďarsku, Rakousku a Německu. Velký potenciál vidím v logistických službách na bázi sdílené ekonomiky.”

Jan Klička je ženatý, miluje novinky v oblasti smart technologií a je vášnivý řidič. Ve volném čase se mimo jiné věnuje i svému psovi, kondičnímu plavání, turistice a lyžování.

Štítky: 

Podobné články

Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč. Čtěte více

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více