Alza.cz: Jan Klička

3. 8. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Ředitelem logistiky v Alza.cz se od srpna stal Jan Klička. Pozici převzal po Rudolfovi Žůrkovi, který se po devíti letech v Alze rozhodl pro změnu a přijal nabídku společnosti DPD.
Jan Klička, ředitel logistiky v Alza.cz

Jan Klička (30) vystudoval Chemicko-inženýrskou fakultu na VŠCHT, do společnosti nastoupil v roce 2012. Po pěti letech se vypracoval z procesního logistika a následně manažera na pozici ředitele. Žůrek svého nástupce na pozici postupně připravoval několik měsíců.

„Do Alzy jsem nastoupil v roce 2008 a za ty roky se nám povedl obrovský kus práce – nastavili jsme procesy, optimalizovali uskladnění zboží a vytvořili strategii zásobování poboček. Postavili jsme dvě supermoderní logistická centra, vybavená automatizací a řízená pokročilými IT systémy. Zavedli jsme spoustu nových služeb a zefektivnili nákladovost,” uvedl Rudolf Žůrek, odcházející ředitel logistiky, a dodal: „Řadu činností jsem v posledních měsících sdílel s Honzou, který mě plně zastupoval v době mé nepřítomnosti. Možnost předání pozice tak byla dalším logickým vývojovým krokem.”

„Velice si jmenování vážím, beru to jako velkou výzvu,” uvedl Jan Klička, ředitel logistiky Alza.cz, a doplnil: „Na Rudovu práci plynule naváži. Prioritou pro následující období bude plánování a realizace dalšího logistického centra nové generace pro Evropu, rozvoj služeb spojených s doručením pro naše zákazníky nejen v ČR a SK, ale i významné posílení v okolních státech, především v Maďarsku, Rakousku a Německu. Velký potenciál vidím v logistických službách na bázi sdílené ekonomiky.”

Jan Klička je ženatý, miluje novinky v oblasti smart technologií a je vášnivý řidič. Ve volném čase se mimo jiné věnuje i svému psovi, kondičnímu plavání, turistice a lyžování.

Štítky: 

Podobné články

Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více

Alza.cz má přes 1 800 nových odběrných míst

30. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Malý obchůdek v sousedství, lékárna v nedaleké ulici, místní drogerie. Nákup z Alzy si nově mohou lidé vyzvednout téměř na každém rohu – český e-shop před Vánoci rozšiřuje síť pro doručování o 1 800 nových odběrných míst v České republice i na Slovensku. Čtěte více

Dell EMC ocenil nejúspěšnější partnery

17. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell EMC Česká republika uspořádala slavnostní galavečer v prostorách restaurace Aureole v Praze, během kterého ocenila své nejúspěšnější partnery v programu Czech Partner Awards 2018. Cenu Channel Partner roku získal AutoCont CZ a obdobné ocenění, avšak pro spotřebitelský segment, obdržela Alza.cz. Distributorem roku se stala 100Mega Distribution. Čtěte více