Novinky

Záruka bez hranic od Toshiby už jen pár dní

Společnost Toshiba ukončí na konci září bezplatnou službu „Záruka bez hranic“. Tato akce kryje po dobu jednoho roku od nákupu produktu rizika neočekávaných událostí, která mají za následek poškození či zničení notebooku nebo televizoru.

Pavel Gregor
Zdroj: Toshiba
  • 18. 9. 2013
  • 1 min
Záruka bez hranic od Toshiby už jen pár dní

„Záruka bez hranic“ zdarma byla původně zavedena na 6 měsíců. „Na základě velkého zájmu a pozitivnímu ohlasu ze strany zákazníků byla tato služba prodloužena. Nyní se přiblížil konec možnosti bezplatného čerpání této služby. Zákazníci, kteří nakoupí produkt a zaregistrují ho pro „Záruku bez hranic“ do konce září tohoto roku, budou mít v případě nepředvídatelné události jeden rok od nákupu jistotu bezplatné opravy nebo výměny za nový kus. I nadále si budou moci zákazníci k produktům zvolit záruku před nepředvídatelnými událostmi jako doplňkovou placenou službu,“ řekl Jiří Horák, country manager CZ&SK, Toshiba Europe.

Záruka proti neočekávaným událostem bude i nadále k dispozici k notebookům a televizorům jako rozšiřující služba za cenu od 1 199 Kč včetně DPH (na jeden rok) až do 4 199 Kč včetně DPH (4 roky).

„Záruka bez hranic“ se vztahuje na následující události:


1. Náhodné poškození

Chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití. V rámci pojištění „Náhodné poškození“ Toshiba nabízí zdarma provedení opravy v případě zničení nebo poškození, jež brání ve správné funkčnosti produktu.

2. Ochrana proti odcizení

Náhrada produktů, které příslušné policejní úřady uznají jako odcizené.

3. Obnova dat

Záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry.

Přesné podmínky akce jsou k dispozici na www.noproblemguarantee.com. Záruka bez hranic se vztahuje na jakýkoli notebook nebo TV, zakoupený do 31. září 2013.