Vánoční promoakce ASBIS CZ potěší nejen fanoušky Star Wars

4. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
ASBIS CZ vás chce ušetřit starostí s nakupováním vánočních dárků. Připravil pro vás totiž hned několik promoakcí, které vás za nákupy vybraných produktů odmění nejen dárky s tematikou Star Wars, ale i řadou dalších.

Za kumulovaný obrat v nákupech produktů Adata, Kingston, Seagate a Samsung (SSD a flash) získají zákazníci stylový adventní kalendář s obrázkem Dartha Vadera. Speciální cena čeká na tři zákazníky s největším obratem započítaným do promoakce, s největším navýšením obratu oproti minulému období a za největší počet odebraných produktů. Ti se mohou těšit na čokoládovou hlavu samotného temného pána za Sithu.

Na své si přijdou i ti, kteří dávají přednost dárkům trvalejšího charakteru, než je čokoláda. Během limitované akce totiž k nákupu každé tiskárny Epson získají stavebnici Lego (rovněž se Star Wars tématikou).

Zkrátka nepřijdou ani zákazníci, kteří preferují dárky, jež se vejdou do obálky. Za nákup počítačového příslušenství Logitech získají poukázky do sítě Ahold a k produktům Eaton pak poukazy OMV.

Pokud by si někdo ani tak nevybral, může alespoň využít nabídky ASBIS CZ do konce roku na dopravu PPL zdarma u zboží nad 5 000 Kč. Pro zákazníky z Prahy a okolí je k dispozici i osobní odběr.

Konkrétní podmínky veškerých promoakcí včetně doby trvání jsou k dispozici na www.asbis.cz.

Podobné články

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více
Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více