Trafiky jako výdejní místa pro e-shopy

26. 7. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: E-shop partner a DCD Publishing)
Zavedeným službám pro výdej zásilek z tuzemských e-shopů vyrostla další konkurence. Tu buduje Mediaprint & Kapa s Popron holdingem, jmenuje se E-shop partner a v ČR má již nyní nejhustější síť podobných výdejních míst – je jich již 340.

Společnost tak využívá boomu, který v Česku nastal. Zákazníci čím dál častěji nakupují přes e-shopy a zboží si potom vyzvedávají přímo na jejich pobočkách. Na to reagují společnosti jako Uloženka.cz, Zásilkovna.cz, Zásilkomat.cz atd. a nabízejí vyzvednutí zásilky i v jiném místě, než ve kterém e-shop působí, nebo má pobočku. Od loňského podzimu se k nim přidala také E-shop Partner.

Ta má aktuálně výdejní místa ve všech větších českých městech (využívá trafik, potravin, benzinových pump, do kterých dodává tisk) a číslo neustále roste. Po celém Česku přitom pravidelně zaváží 13 500 míst periodickým tiskem. Tato místa se potom postupně stávají i výdejními místy pro e-shopy.

Síť je rozšiřována přibližně o 50 výdejních míst měsíčně. V příštím roce by měla dosáhnout jednoho tisíce výdejních míst. Do budoucna spolupracujícím e-shopům chce nabídnout také outsourcing vnitřní i vnější logistiky, počínaje skladováním, přes vychystávání zásilek pro všechny způsoby dopravy až po jejich dopravení do výdejního místa co nejblíže zákazníkovi.

Poplatek za přepravu, uskladnění a vydání zásilky je stanoven na 42 Kč za zásilku. Zásilky stačí polepit štítky a doručit do logistického centra v Praze nebo po dohodě na některé ze sedmi regionálních zastoupení, popřípadě si ji společnost po dohodě může vyzvednout přímo ve skladu internetového obchodu.

Zpravidla již následující pracovní den je zásilka k dispozici na výdejně. O jejím uložení je zákazník informován SMS zprávou a e-mailem. Zásilku je možné do 14 dnů na výdejním místě vyzvednout. Takto je možné doručovat jak zásilky zaplacené, tak dobírkové – to je zdarma. V případě, že si zákazník svoji zásilku do 14 dnů nevyzvedne, je zajištěno její stažení z výdejny zpět do logistického centra E-shop partner a vy o tom budete informování.

Seznam aktuálních výdejních míst najdete zde.

Štítky: 

Podobné články

Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba. Čtěte více

Allegro přichází na Slovensko

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Po úspěšném spuštění tržiště allegro.cz přichází největší nákupní platforma evropského původu také na Slovensko. Nabízí přitom i zboží od tisíců českých obchodníků, kteří tak získávají přístup na nový trh s dosahem na téměř 5,5 milionu potenciálních zákazníků. Čtěte více

Češi v únoru nakupovali v e-shopech obdobně jako v lednu, šetřili ale na on-line službách

20. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
V únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé čtyři tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Na on-line službách naopak více šetřili, průměrná útrata poklesla z necelých sedmi tisíc na čtyři tisíce korun. Čtěte více

Na internetu nakupuje 69 % Čechů, pravidelně nakupující objedná online více než čtyři balíky měsíčně

13. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD zveřejnila nejnovější e-commerce průzkum E-shopper barometer, který každoročně analyzuje nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že lidé, kteří nakupují na e-shopech pravidelně, jsou zodpovědní za 88 % všech nákupů. Na jednoho nakupujícího pak připadá 4,1 balíku za měsíc. Čtěte více