Tech Data připravuje Datech eStore

21. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Tech Data Distribution)
Datech, divize společnosti Tech Data, jež se specializuje na prodej návrhového softwaru Autodesk, v listopadu spustí nový eStore. Online nástroj poskytuje prodejcům možnost prodávat nejen nové časově omezené licence prostřednictvím předplatného (tzv. Desktop Subcriptions), ale také prodlužovat stávající licence (Subscription Renewal).

„Cíl Datech eStore je jasný. Pomoci prodejci, aby mohl trávit více času poskytováním odborného poradenství a odpadla mu podstatná část starostí i času s obchodními transakcemi spojenými s prodejem,“ vysvětlil Tomáš Kácha, Datech director eastern Europe.

Datech eStore je navržen tak, aby mohl být jednoduše vložen do vlastních webových stránek každého prodejce. Je jen na nich, zda tuhle možnost využijí, nebo budou preferovat prodej prostřednictvím odkazů na „stand-alone“ hostovanou službu.

V obou případech poskytuje Datech eStore prodejcům jednoduchou optimalizaci podle vlastních potřeb: označení vlastním logem, výběrem uvítací zprávy a zapojením libovolných call-to-action nástrojů, které vycházejí z jeho zkušeností s koncovými zákazníky. Prodejci si také vybírají produkty, jež chtějí nabízet přes online eStore, sami tvoří jejich cenu a prodejní podmínky. Potěší také možností jednoduše doplňovat vlastní data o zákaznících či snadnou fakturací.

Změnou v uplynulém roce prošel také celý back office systém, který nově funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Hlavní výhodou Datech eStore však zůstává naprosto bezproblémový prodej nového předplatného, jeho obnovování či přechod na trvalé licence. „V minulosti se mohlo stát, že zákazníci museli čekat několik dní na novou objednávku. Díky Datech eStore všechno trvá maximálně minuty. Autodesk se navíc přizpůsobuje situaci na trhu a transformuje svůj prodejní mechanismus tak, aby poskytoval zákazníkům více možností ke koupi i nejrůznější typy licencí,“ řekl Tomáš Kácha.

„Jsme přesvědčeni, že nové možnosti nákupu mohou přilákat k Autodesku nové klienty. Přechodem prodeje na online platformu prodeje šetříme část prostředků, proto můžeme snížit náklady a nabídnout také výhodnější licence v nižších cenových hladinách. Prodejcům, kteří jsou připojeni prostřednictvím EDI, garantujeme neustálou dostatečnou kapacitu volných licencí,“ uzavřel Tomáš Kácha.

Datech eStore bude českým a slovenským prodejcům k dispozici od listopadu letošního roku. K dispozici mají přehledný manuál User Guide a kompletní tým Datech.

Štítky: 

Podobné články

Podnikatelé se bojí ztráty dat i krádeže identity, zabezpečení však podceňují

6. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterCard)
Povědomí o významu kybernetické bezpečnosti mezi českými podnikateli roste, často jí však nepřisuzují dostatečnou prioritu. Jen 39 % dotázaných mikro- a malých podnikatelů uvádí, že jsou ochotní do zabezpečení své firmy investovat více než 500 korun měsíčně. Pětina dokonce na bezpečnost nedá měsíčně ani korunu. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více