Tech Data připravuje Datech eStore

21. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Tech Data Distribution)
Datech, divize společnosti Tech Data, jež se specializuje na prodej návrhového softwaru Autodesk, v listopadu spustí nový eStore. Online nástroj poskytuje prodejcům možnost prodávat nejen nové časově omezené licence prostřednictvím předplatného (tzv. Desktop Subcriptions), ale také prodlužovat stávající licence (Subscription Renewal).

„Cíl Datech eStore je jasný. Pomoci prodejci, aby mohl trávit více času poskytováním odborného poradenství a odpadla mu podstatná část starostí i času s obchodními transakcemi spojenými s prodejem,“ vysvětlil Tomáš Kácha, Datech director eastern Europe.

Datech eStore je navržen tak, aby mohl být jednoduše vložen do vlastních webových stránek každého prodejce. Je jen na nich, zda tuhle možnost využijí, nebo budou preferovat prodej prostřednictvím odkazů na „stand-alone“ hostovanou službu.

V obou případech poskytuje Datech eStore prodejcům jednoduchou optimalizaci podle vlastních potřeb: označení vlastním logem, výběrem uvítací zprávy a zapojením libovolných call-to-action nástrojů, které vycházejí z jeho zkušeností s koncovými zákazníky. Prodejci si také vybírají produkty, jež chtějí nabízet přes online eStore, sami tvoří jejich cenu a prodejní podmínky. Potěší také možností jednoduše doplňovat vlastní data o zákaznících či snadnou fakturací.

Změnou v uplynulém roce prošel také celý back office systém, který nově funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Hlavní výhodou Datech eStore však zůstává naprosto bezproblémový prodej nového předplatného, jeho obnovování či přechod na trvalé licence. „V minulosti se mohlo stát, že zákazníci museli čekat několik dní na novou objednávku. Díky Datech eStore všechno trvá maximálně minuty. Autodesk se navíc přizpůsobuje situaci na trhu a transformuje svůj prodejní mechanismus tak, aby poskytoval zákazníkům více možností ke koupi i nejrůznější typy licencí,“ řekl Tomáš Kácha.

„Jsme přesvědčeni, že nové možnosti nákupu mohou přilákat k Autodesku nové klienty. Přechodem prodeje na online platformu prodeje šetříme část prostředků, proto můžeme snížit náklady a nabídnout také výhodnější licence v nižších cenových hladinách. Prodejcům, kteří jsou připojeni prostřednictvím EDI, garantujeme neustálou dostatečnou kapacitu volných licencí,“ uzavřel Tomáš Kácha.

Datech eStore bude českým a slovenským prodejcům k dispozici od listopadu letošního roku. K dispozici mají přehledný manuál User Guide a kompletní tým Datech.

Štítky: 

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více