Tech Data připravuje Datech eStore

21. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Tech Data Distribution)
Datech, divize společnosti Tech Data, jež se specializuje na prodej návrhového softwaru Autodesk, v listopadu spustí nový eStore. Online nástroj poskytuje prodejcům možnost prodávat nejen nové časově omezené licence prostřednictvím předplatného (tzv. Desktop Subcriptions), ale také prodlužovat stávající licence (Subscription Renewal).

„Cíl Datech eStore je jasný. Pomoci prodejci, aby mohl trávit více času poskytováním odborného poradenství a odpadla mu podstatná část starostí i času s obchodními transakcemi spojenými s prodejem,“ vysvětlil Tomáš Kácha, Datech director eastern Europe.

Datech eStore je navržen tak, aby mohl být jednoduše vložen do vlastních webových stránek každého prodejce. Je jen na nich, zda tuhle možnost využijí, nebo budou preferovat prodej prostřednictvím odkazů na „stand-alone“ hostovanou službu.

V obou případech poskytuje Datech eStore prodejcům jednoduchou optimalizaci podle vlastních potřeb: označení vlastním logem, výběrem uvítací zprávy a zapojením libovolných call-to-action nástrojů, které vycházejí z jeho zkušeností s koncovými zákazníky. Prodejci si také vybírají produkty, jež chtějí nabízet přes online eStore, sami tvoří jejich cenu a prodejní podmínky. Potěší také možností jednoduše doplňovat vlastní data o zákaznících či snadnou fakturací.

Změnou v uplynulém roce prošel také celý back office systém, který nově funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Hlavní výhodou Datech eStore však zůstává naprosto bezproblémový prodej nového předplatného, jeho obnovování či přechod na trvalé licence. „V minulosti se mohlo stát, že zákazníci museli čekat několik dní na novou objednávku. Díky Datech eStore všechno trvá maximálně minuty. Autodesk se navíc přizpůsobuje situaci na trhu a transformuje svůj prodejní mechanismus tak, aby poskytoval zákazníkům více možností ke koupi i nejrůznější typy licencí,“ řekl Tomáš Kácha.

„Jsme přesvědčeni, že nové možnosti nákupu mohou přilákat k Autodesku nové klienty. Přechodem prodeje na online platformu prodeje šetříme část prostředků, proto můžeme snížit náklady a nabídnout také výhodnější licence v nižších cenových hladinách. Prodejcům, kteří jsou připojeni prostřednictvím EDI, garantujeme neustálou dostatečnou kapacitu volných licencí,“ uzavřel Tomáš Kácha.

Datech eStore bude českým a slovenským prodejcům k dispozici od listopadu letošního roku. K dispozici mají přehledný manuál User Guide a kompletní tým Datech.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více