Samsung zavedl 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra

28. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung spustila nonstop provozní dobu kontaktního centra pro všechny svoje zákazníky. Specialisté zákaznické linky tak budou 24 hodin denně a sedm dní v týdnu dostupní, aby zodpověděli jakékoli dotazy týkající se mobilních zařízení Samsung nebo jeho nositelné techniky.

„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ uvedl Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung.

Podpora kontaktního centra je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu na telefonním čísle 800 726 786. Operátory je pak možné kontaktovat i skrze aplikaci WhatsApp na stejném čísle.

Podobné články

Klíčové trendy v podnikových technologiích podle Zebra Technologies

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra Technologies)
Společnost Zebra Technologies představila nejnovější technologické trendy, které v roce 2020 řídí rozhodnutí CIO a managementu technologických firem, a umožní jim se stát se „chytřejšími“ pro vstup do nové dekády. Patří mezi ně blockchain, inteligentní automatizace a pokročilé sledovací technologie. Čtěte více

Koch Industries dokončila akvizici společnosti Infor

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Investiční společnost Koch Industries do Inforu poprvé investovala již v roce 2017. Nyní od Golden Gate Capital získala i zbývající část podniku. Kromě spolupráce v oblasti investic je Koch také jedním z klíčových zákazníků Inforu, když využívá jeho řešení v oblasti ERP, řízení lidských zdrojů, řízení dodavatelského řetězce, správy majetku a finančního řízení. Čtěte více

eD system rozšíril oficiálnu distribúciu Brother aj na Slovensko

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Spoločnosť eD systém sa 1. apríla 2020 stala oficiálnym distribútorom produktov Brother na Slovensku. V eD SHOPe tak pribudlo viac ako 500 produktov a zariadení pre informačné a komunikačné technológie. Čtěte více

HP pomáhá partnerům a zákazníkům zvládnout problémy související s COVID-19

7. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Kromě různých možností financování pro koncové zákazníky bude HP nabízet krátkodobé pobídky (dle specifik jednotlivých trhů), které pomohou prodejním partnerům řešit rozmanité potřeby a vypořádat se s obtížemi v oblasti provozu a financí, vzniklými kvůli epidemii COVID-19. Nabídky se budou lišit podle geografické polohy a závisejí na způsobilosti partnera. Čtěte více