QNAP se službou myRMA nabízí jednoduchý a transparentní proces RMA

5. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Z důvodu zvýšení kvality a transparentnosti reklamačního servisu společnost QNAP spustila službu myRMA, která uživatelům přináší vhodný reklamační postup (RMA) na základě záručního stavu výrobku v případě jeho poškození. Uživatelé mají zároveň možnost zakoupit si od společnosti QNAP službu prodloužené záruky a prodloužit si záruku na výrobek až na pět let.

Společnost QNAP v nedávné době masivně investovala do optimalizace online služeb. Uživatelé mohou nyní využívat nový servisní portál přihlášením k oficiální webové stránce QNAP pomocí QNAP ID. V případě poškození výrobku mohou uživatelé kontaktovat QNAP vytvořením požadavku podpory na servisním portálu. Na základě stavu výrobku oddělení služeb ověří, zda je vyžadována služba RMA. Pokud stále platí záruka na výrobek, mohou uživatelé získat zdarma možnost opravy nebo výměny.

Po skončení záruky na výrobek nabízí QNAP myRMA placené opravy. Oddělení podpory společnosti QNAP ověří stav výrobku a předloží cenovou nabídku opravy podle tří úrovní poškození. Cenová nabídka opravy zahrnuje následující náklady: výměnu součástek, práci a jednosměrnou přepravu. Poté, co uživatelé vyjádří souhlas s náklady uvedenými v cenové nabídce opravy a dokončí online platbu, mohou vadný výrobek odeslat do určeného servisního střediska společnosti QNAP k opravě. Společnost QNAP nabízí pro všechny opravené výrobky po záruce bezplatnou záruční dobu v délce trvání 180 dnů, a to od data doručení opraveného výrobku.

Úroveň poškozeníÚroveň 1Úroveň 2Úroveň 3
PopisPřeinstalace firmwaru, opravy nebo výměny drobných součástekOpravy nebo výměny hlavních součástekHlavní součástka s opravami nebo výměnami jiných součástek

V případě neočekávaného poškození výrobku doporučuje společnost QNAP uživatelům, aby si zakoupili možnost prodloužení záruky.

Podobné články

Apple vychází více vstříc opravám svých zařízení v neautorizovaných servisech

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Apple)
Americký výrobce díky spuštění nového servisního programu rozšíří distribuci náhradních dílů a dalších nezbytných nástrojů pro nejběžnější pozáruční opravy iPhonů i mimo síť autorizovaných servisů. Čtěte více

D-Link vymění produkty pro firemní zákazníky do následujícího pracovní dne

21. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: D-Link)
D-Link zavedl bezplatnou RMA servisní výměnu produktů do dalšího pracovního dne jako standardní služby pro všechny firemní síťové switche, bezdrátové přístupové body a bezpečnostní kamery. Čtěte více

Sony vyměnilo poskytovatele servisních služeb pro mobilní telefony

17. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Veškeré servisní služby pro mobilní telefony Sony v České republice poskytuje od 1. 4. 2019 společnost Bachmann. Nabízí opravy, zákaznický servis, technickou podporu i úplné vyřízení RMA procesu. Spolupráce se současným partnerským servisem Arvato Services byla ukončena. Čtěte více

Epson mění záruční servisní partnery

5. 4. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Epson)
Od 1. dubna 2018 zajišťuje veškeré opravy a reklamace produktů Epson společnost VSP DATA, se kterou byla rozšířena dosavadní spolupráce. Společnost VSP Data nahradila dosavadního partnera Futuro Consulting. Čtěte více