Pomoc při expedici balíků zařídí Balíkobot.cz

2. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Balíkobot.cz)
Služba Balíkobot.cz umožňuje malým a středním obchodníkům jednoduchým způsobem agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek. Menší a střední internetové obchody tak odmažou významnou konkurenční výhodu velkých e-shopů.

Služba umožňuje internetovým obchodům pomocí jednoduchého napojení přes API, automatizované tisknutí štítků s adresami, soupisů a sledování zásilek (Track &Trace) přímo v systému e-shopu. Balikobot.cz nabízí jednotné rozhraní pro všechny integrované přepravce, kterými jsou k dnešnímu dni Česká pošta, PPL, DPD a Zásilkovna. V krátké budoucnosti budou přidány přepravci Geis, Uloženka, Messenger, GLS, Toptrans a InTime.

„Služba Balikobot.cz je určena pro všechny menší a středně velké internetové obchody, které řeší problém únavného a časově náročného ručního vypisování přepravních štítků a složitého hledání informací o zásilkách svých zákazníků v aplikacích různých přepravců,“ upřesnil Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz a dodal: „První klienti se nás ptali, zda a jaké nabízíme ceny za balíky. Balikobot.cz ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké mají jednotlivé obchody nasmlouvané u svých přepravců. Balikobot.cz e-shopům nabízí snadno ovladatelný a přehledný systém a možnost tisku štítků a sledování zásilek na jeden klik přímo v administraci obchodu. Pro jednotlivé přepravce jsme partnerem, který za ně provádí implementaci. Implementujeme řešení přepravců, ale netendrujeme obchodní podmínky. Vyjednání podmínek přepravy je vždy na daném obchodu.“

Používání služby Balikobot.cz je do 30. 9. 2014 zcela zdarma, poté se cena odvíjí od počtu odeslaných balíků měsíčně. Do 200 zásilek za měsíc je cena 199 Kč/měsíc a v nejdražší variantě nad 200 balíků měsíčně pak 399 Kč/měsíc. Takto velký internetový obchod novou službou ušetří měsíčně desítky až stovky hodin práce.

Internetové obchody, které implementují službu Balikobot.cz, se nemusí přihlašovat do jednotlivých systémů přepravních služeb ani do žádných jiných systémů. Vše řeší z jednoho místa, které znají nejlépe, tedy ze své administrace. Šetří tak čas a tím samozřejmě peníze. Nemusí navíc implementovat několik systémů, případný přechod z jednoho přepravce na druhého je v okamžiku.

Podobnou konkurenční službu najdete také na Balíkomat.cz.

Štítky: 

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více