Pomoc při expedici balíků zařídí Balíkobot.cz

2. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Balíkobot.cz)
Služba Balíkobot.cz umožňuje malým a středním obchodníkům jednoduchým způsobem agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek. Menší a střední internetové obchody tak odmažou významnou konkurenční výhodu velkých e-shopů.

Služba umožňuje internetovým obchodům pomocí jednoduchého napojení přes API, automatizované tisknutí štítků s adresami, soupisů a sledování zásilek (Track &Trace) přímo v systému e-shopu. Balikobot.cz nabízí jednotné rozhraní pro všechny integrované přepravce, kterými jsou k dnešnímu dni Česká pošta, PPL, DPD a Zásilkovna. V krátké budoucnosti budou přidány přepravci Geis, Uloženka, Messenger, GLS, Toptrans a InTime.

„Služba Balikobot.cz je určena pro všechny menší a středně velké internetové obchody, které řeší problém únavného a časově náročného ručního vypisování přepravních štítků a složitého hledání informací o zásilkách svých zákazníků v aplikacích různých přepravců,“ upřesnil Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz a dodal: „První klienti se nás ptali, zda a jaké nabízíme ceny za balíky. Balikobot.cz ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké mají jednotlivé obchody nasmlouvané u svých přepravců. Balikobot.cz e-shopům nabízí snadno ovladatelný a přehledný systém a možnost tisku štítků a sledování zásilek na jeden klik přímo v administraci obchodu. Pro jednotlivé přepravce jsme partnerem, který za ně provádí implementaci. Implementujeme řešení přepravců, ale netendrujeme obchodní podmínky. Vyjednání podmínek přepravy je vždy na daném obchodu.“

Používání služby Balikobot.cz je do 30. 9. 2014 zcela zdarma, poté se cena odvíjí od počtu odeslaných balíků měsíčně. Do 200 zásilek za měsíc je cena 199 Kč/měsíc a v nejdražší variantě nad 200 balíků měsíčně pak 399 Kč/měsíc. Takto velký internetový obchod novou službou ušetří měsíčně desítky až stovky hodin práce.

Internetové obchody, které implementují službu Balikobot.cz, se nemusí přihlašovat do jednotlivých systémů přepravních služeb ani do žádných jiných systémů. Vše řeší z jednoho místa, které znají nejlépe, tedy ze své administrace. Šetří tak čas a tím samozřejmě peníze. Nemusí navíc implementovat několik systémů, případný přechod z jednoho přepravce na druhého je v okamžiku.

Podobnou konkurenční službu najdete také na Balíkomat.cz.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více