Pomoc při expedici balíků zařídí Balíkobot.cz

2. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Balíkobot.cz)
Služba Balíkobot.cz umožňuje malým a středním obchodníkům jednoduchým způsobem agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek. Menší a střední internetové obchody tak odmažou významnou konkurenční výhodu velkých e-shopů.

Služba umožňuje internetovým obchodům pomocí jednoduchého napojení přes API, automatizované tisknutí štítků s adresami, soupisů a sledování zásilek (Track &Trace) přímo v systému e-shopu. Balikobot.cz nabízí jednotné rozhraní pro všechny integrované přepravce, kterými jsou k dnešnímu dni Česká pošta, PPL, DPD a Zásilkovna. V krátké budoucnosti budou přidány přepravci Geis, Uloženka, Messenger, GLS, Toptrans a InTime.

„Služba Balikobot.cz je určena pro všechny menší a středně velké internetové obchody, které řeší problém únavného a časově náročného ručního vypisování přepravních štítků a složitého hledání informací o zásilkách svých zákazníků v aplikacích různých přepravců,“ upřesnil Martin Šauer, manažer projektu Balikobot.cz a dodal: „První klienti se nás ptali, zda a jaké nabízíme ceny za balíky. Balikobot.cz ale není cenovým obchodníkem nebo šedým operátorem. Ceny zásilek jsou shodné, jaké mají jednotlivé obchody nasmlouvané u svých přepravců. Balikobot.cz e-shopům nabízí snadno ovladatelný a přehledný systém a možnost tisku štítků a sledování zásilek na jeden klik přímo v administraci obchodu. Pro jednotlivé přepravce jsme partnerem, který za ně provádí implementaci. Implementujeme řešení přepravců, ale netendrujeme obchodní podmínky. Vyjednání podmínek přepravy je vždy na daném obchodu.“

Používání služby Balikobot.cz je do 30. 9. 2014 zcela zdarma, poté se cena odvíjí od počtu odeslaných balíků měsíčně. Do 200 zásilek za měsíc je cena 199 Kč/měsíc a v nejdražší variantě nad 200 balíků měsíčně pak 399 Kč/měsíc. Takto velký internetový obchod novou službou ušetří měsíčně desítky až stovky hodin práce.

Internetové obchody, které implementují službu Balikobot.cz, se nemusí přihlašovat do jednotlivých systémů přepravních služeb ani do žádných jiných systémů. Vše řeší z jednoho místa, které znají nejlépe, tedy ze své administrace. Šetří tak čas a tím samozřejmě peníze. Nemusí navíc implementovat několik systémů, případný přechod z jednoho přepravce na druhého je v okamžiku.

Podobnou konkurenční službu najdete také na Balíkomat.cz.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více