Platforma Connect Key pro multifunkce Xerox

14. 4. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Xerox)
Xerox představil platformu síťových řadičů Connect Key pro multifunkční zařízení. Platforma výrazně posouvá hranice zabezpečení tiskového prostředí a otevírá více příležitostí k využití mobilních a externích IT zařízení na pracovišti.

„Řešení Connect Key bylo vytvořeno z prostého důvodu. Zjednodušit práci s daty v tiskovém prostředí při zachování maximální úrovně zabezpečení ochrany dat a reagovat tak na moderní požadavky práce s mobilními zařízeními a aplikacemi v cloudu,“ komentoval Dušan Novotný, Product Manager EBG, Xerox ČR.

„Nové funkce řešení Connect Key umožňuje bezpečně skenovat a nahrávat dokumenty do datových úložišť v cloudu, zaslat citlivé dokumenty přímo do předem nastaveného workflow či tisknout bezpečně z mobilních zařízení. Xerox jako jeden z prvních reaguje na pracovní potřeby malých i velkých firem a umožňuje svým zákazníkům pracovat efektivněji,“ doplnil Novotný.

Potřeby moderních pracovišť a výhody platformy ConnectKey:

• Jednoduchá IT integrace: ConnectKey lze integrovat a spravovat centrálně jako součást pracovní sítě. Případné problémy či trénink uživatelů lze realizovat vzdáleně pomocí funkce remote acces, kdy IT specialista může vzdáleně ovládat zařízení či může uživateli spustit instruktážní video na ovládacím panelu.
• Tiskněte odkudkoliv: Pracovníci mohou tisknout dokumenty z libovolného mobilního zařízení pomocí software Xerox Mobile Print či aplikací třetích stran vytvořených pro prostředí iOS,Android, Windows či Blackberry.
• Přístup do Cloudu: Pomocí jediné funkce ConnecKey Share-to-Cloud lze zaslat dokumenty na předem definované cloudové úložiště, jako je například SharePoint Online, Google Drive, DropBox, DocuShare, Evernote, PaperPort Anywhere nebo Salesforce.com
• Connect to SharePoint: Pracovníci mohou snadno ukládat své skenované dokumenty v prostředí SharePoint My Site nebo v Home složce. Rozhraní lze snadno konfigurovat, spravovat a je vytvořeno především pro malé a střední firmy.

Vlastní a standardní aplikace: Řešení Xerox’s App Studio umožňuje snadnou customizaci aplikací, které urychlí potřebné procesy se zpracováním dat a dokumentů. Lze tak automaticky z multifunkčního zařízení nastartovat potřebné procesy spojené s daným dokumentem.

Díky otevřené platformě API (Application Programming Interface) mohou třetí strany vyvíjet aplikace pro prostředí Connect Key bez nutnosti přidání dalších SW nástrojů a požadavků na multifunkční zařízení.

Workcentre 78xx a WorkCentre 58xx jsou dvě nově uvedené řady multifunkčních zařízení, pracující na platformě Xerox ConnectKey.

Štítky: 

Podobné články

Xerox: Herve Tessler

19. 12. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Xerox)
Prezidentem Mezinárodních obchodních jednotek v Xeroxu byl jmenován Herve Tessler, který v současné době ve společnosti působí jako prezident korporátního provozu. Funkci převezme v lednu 2017. Čtěte více
Xerox WorkCentre řady 7200

Xerox: multifunkční zařízení WorkCentre 58xx, 72xx a 78xx

2. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Společnost Xerox na trh uvedla tři řady univerzálních multifunkčních zařízení postavených na platformě ConnectKey, která přináší rychlejší skenování s jednoprůchodovým skenerem, odesílání skenovaných souborů do prostředí cloudových služeb, zvýšené zabezpečení a snadnější správu. Čtěte více

Xerox koupil společnost Impika

7. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Impika je výrobcem a dodavatelem kontinuálních inkjetových tiskových strojů, které nyní doplňují široké portfolio Xeroxu v oblasti produkčních tiskových technologií. Čtěte více
Petr Pavlíček (vepředu) uvádí blok přednášek

Tech Data Beerfest téměř poeticky

28. 2. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Tradiční Tech Data Beerfest se opět konal v pivovarské restauraci na Smíchově v Praze. Jen místo jarního otevírání studánek měli reselleři na začátku akce za úkol odemknout skútr. Čtěte více