PayPal světovým lídrem v mobilních a digitálních platbách

22. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: PayPal)
Vedoucí roli PayPalu v mobilních a digitálních platbách potvrdily nezávisle na sobě dvě studie od předních analytických firem. Studie od Yankee Group a comScore ukazují, že PayPal je nejvíce používaná digitální peněženka v USA a dalece předstihla své konkurenty.

Damien Perillat, ředitel PayPal pro střední a východní Evropu vysvětlil: „Digitální peněženka není vázána na žádný specifický přístroj, existuje v cloudu a je přístupná mnoha způsoby – z počítače, z mobilního telefonu, tabletu, přes kartu nebo pouze použitím identifikačního kódu jako emailová adresa nebo telefonní číslo. Citlivé finanční informace jsou bezpečně uloženy u PayPalu, ne na daném zařízení. Riziko kompromitování finančních informací je dramaticky zredukováno, ale spotřebitel má stále k dispozici všechny funkce a možnost provádět platby z jakéhokoliv mobilního zařízení, smartphonu nebo tabletu.”  

Podle studie  Yankee Group  je PayPal mobilní platební metodou, kterou využívá většina oslovených Američanů (11,97 %), až v závěsu ji následuje Starbucks app a Google Wallet. Průzkum také ukazuje, že PayPal je v USA populárnější než dalších sedm mobilních platebních systémů dohromady.
 
Podle comScore  tři čtvrtiny Američanů asociují digitální peněženku s PayPalem a téměř polovina z nich již digitální peněženku PayPal použila. 
 
V regionu střední a východní Evropy představují mobilní platby 25 % ze všech plateb provedených přes PayPal.

PayPal pro svou digitální peněženku používá řadu bezpečnostních opatření. Společnost je součástí aliance FIDO (Fast Identity Online), která představila nový ověřovací systém s cílem nahradit v budoucnu hesla kombinací hardwaru, softwaru a služeb.

Štítky: 

Podobné články

Marcin Glogowski, generální ředitel PayPal pro střední a východní Evropu

Jak revoluce v e-commerce ovlivnila spotřebitelská práva?

12. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Práva spotřebitelů, která byla formulována před více než půlstoletím, zůstávají dodnes platná, avšak v 21. století jejich zavedení získává zcela nový rozměr. K jejich nové interpretaci přispěly moderní technologická řešení, zejména e-commerce a m-commerce, a společnosti se tak překonávají v reakci na měnící se očekávání spotřebitelů. Čtěte více

„Černý pátek“ a „kyber pondělí“ mají rádi kupující i podvodníci

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Obliba tzv. černého pátku a kyber pondělí neustále roste - 93 % dotázaných českých zákazníků ví o jejich existenci. Pro třetinu spotřebitelů generace Z (18-24 let) a generace mileniálů (25-40 let) se nakupování v tyto dny již stalo tradicí. To se projevuje přímo na průměrné ceně nákupu – v těchto dnech zákazníci utrácí v online obchodech až o 360 % více než kterýkoli jiný den v roce. Čtěte více

Jak se české malé a střední firmy zapojují do byznysu digitální Evropy

21. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Součástí bílé knihy Small Business Growth in Europe (Růst malých firem v Evropě) je analýza vzorové sady dat zahrnující údaje o 157 636 malých firmách, které s pomocí společnosti PayPal přijímají digitální platby v 28 zemích Evropské unie. Z výsledků analýzy například vyplývá, že nezáleží na tom, kde firmy sídlí - digitální ekonomika, exportní příležitosti a řešení pro online platby jim zajišťují stejné tempo růstu. Čtěte více

E-commerce a SMB jsou motorem hospodářského růstu v Česku

26. 3. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayPal)
Podle průzkumu společností PayPal a Deloitte je motorem ekonomického růstu a expanze místních firem přechod na digitální hospodářství a růst objemu elektronického obchodu (v regionu objem tržeb přes online obchod vzrostl od roku 2007 o 200 %). Ekonomiku přitom pohánějí kupředu zejména malé a středně velké firmy. Čtěte více