Malý e-shop zdarma u Shoptet.cz

15. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Elektronický obchod zdarma je dalším krokem Shoptet.cz, který má usnadnit online podnikání. Je určen především pro nové e-shopaře, kteří si tak mohou zcela bez závazků vyzkoušet, co všechno to obnáší.

„Snažili jsme se vyjít všem vstříc a co nejvíce zjednodušit celý proces, jak po technické, tak i administrativní stránce. Vše je naprosto intuitivní a jednoduché. Pro začínající i stávající online obchodníky jsme spolu s odborníky na online marketing připravili webovou stránku MujPrvniEshop.cz. Zde mohou již od podzimu minulého roku nalézt všechny potřebné informace o tom, jak začít a provozovat e-shop. Podnikání online není opravdu žádná věda,“ řekl Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

Mnoho lidí si chce založit vlastní byznys, ale často k tomuto kroku z nejrůznějších důvodů nepřistoupí. Obávají se prvotních nákladů a období, kdy nebudou vydělávat. Pro něj je online obchod ideální. Je možné mít e-shop jako vedlejší příjem a vyzkoušet si to bez rizika a nákladů. Pokud se online byznys rozjede, pak mohou opustit své stávající zaměstnání a plně se věnovat e-shopu. Online podnikání tak nemůže být jednodušší.

E-shop zdarma mohou také využít majitelé kamenných obchodů, kteří o rozšíření svých služeb uvažují. Své produkty mohou díky oline obchodu nabízet po celé republice a nejsou vázáni jen na jednu konkrétní lokalitu. Takto si mohou zcela bez závazků v praxi otestovat, zda je pro ně online sektor zajímavý.

Omezení e-shopu zdarma (tarif Free):

  • maximálně 10 položek zboží
  • 13 modulů v ceně 
  • jeden e-mail
  • pro jednoho uživatele
  • 1 000 Kč na Google AdWords zdarma
  • bez technické podpory
Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více