Malý e-shop zdarma u Shoptet.cz

15. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Elektronický obchod zdarma je dalším krokem Shoptet.cz, který má usnadnit online podnikání. Je určen především pro nové e-shopaře, kteří si tak mohou zcela bez závazků vyzkoušet, co všechno to obnáší.

„Snažili jsme se vyjít všem vstříc a co nejvíce zjednodušit celý proces, jak po technické, tak i administrativní stránce. Vše je naprosto intuitivní a jednoduché. Pro začínající i stávající online obchodníky jsme spolu s odborníky na online marketing připravili webovou stránku MujPrvniEshop.cz. Zde mohou již od podzimu minulého roku nalézt všechny potřebné informace o tom, jak začít a provozovat e-shop. Podnikání online není opravdu žádná věda,“ řekl Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

Mnoho lidí si chce založit vlastní byznys, ale často k tomuto kroku z nejrůznějších důvodů nepřistoupí. Obávají se prvotních nákladů a období, kdy nebudou vydělávat. Pro něj je online obchod ideální. Je možné mít e-shop jako vedlejší příjem a vyzkoušet si to bez rizika a nákladů. Pokud se online byznys rozjede, pak mohou opustit své stávající zaměstnání a plně se věnovat e-shopu. Online podnikání tak nemůže být jednodušší.

E-shop zdarma mohou také využít majitelé kamenných obchodů, kteří o rozšíření svých služeb uvažují. Své produkty mohou díky oline obchodu nabízet po celé republice a nejsou vázáni jen na jednu konkrétní lokalitu. Takto si mohou zcela bez závazků v praxi otestovat, zda je pro ně online sektor zajímavý.

Omezení e-shopu zdarma (tarif Free):

  • maximálně 10 položek zboží
  • 13 modulů v ceně 
  • jeden e-mail
  • pro jednoho uživatele
  • 1 000 Kč na Google AdWords zdarma
  • bez technické podpory
Štítky: 

Podobné články

Podnikatelé se bojí ztráty dat i krádeže identity, zabezpečení však podceňují

6. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: MasterCard)
Povědomí o významu kybernetické bezpečnosti mezi českými podnikateli roste, často jí však nepřisuzují dostatečnou prioritu. Jen 39 % dotázaných mikro- a malých podnikatelů uvádí, že jsou ochotní do zabezpečení své firmy investovat více než 500 korun měsíčně. Pětina dokonce na bezpečnost nedá měsíčně ani korunu. Čtěte více

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více