Mall a Heureka mění majitele

27. 10. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Rockaway Capital)
Investiční skupina Rockaway Capital za přibližně 200 milionů eur kupuje 100% podíly ve společnostech Netretail Holding (provozuje internetové obchody Mall na trzích v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku a Slovinsku) a Naspers (provozující online srovnávače Heureka na českém a slovenském trhu).

Transakci, která zahrnovala Naspers a další akcionáře, provádí investiční skupina Rockaway Jakuba Havrlanta. Financování zajistili Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a společnost PPF. Výše transakce přesáhla 200 milionů eur. Rockaway již dříve v letošním roce investoval také do internetového obchodu CZC.cz.

„Mall i Heureka jsou úspěšné společnosti, které skvěle rozvinou naše stávající aktivity na poli e-commerce. Máme díky tomu před sebou příležitost, jak během velmi krátké doby atakovat obrat jedné miliardy eur a obsadit pozici e-commerce lídra v regionu Střední Evropy, který přinese nové služby a pomůže rozvoji internetové ekonomiky v celém regionu,“ řekl Jakub Havrlant, CEO Rockaway.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více