Letní pivní megaakce AT Computers je zpět

7. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers pro své zákazníky opět připravila osvěžující letní megaakci. Od 1. do 15. července mají reselleři možnost získat za své nákupy notebooků 5l soudek piva Pilsner Urquell.

Pětilitrový soudek piva získá každý, kdo si koupí jakýkoliv notebook z nabídky AT Computers. Do 24 hodin od dodání notebooku soudek piva doveze Česká pošta. Soudků zákazník získá přesně tolik, kolik zakoupí notebooků.

Toto tu ještě nebylo. Skutečně je to naše megaakce, která na českém distribučním trhu nemá obdoby. Věříme, že si naši zákazníci tuto jedinečnou šanci nenechají ujít, a že i díky nám přežijí letní vedra bez úhony. Samozřejmě ani tento rok nezapomínáme na naše fanoušky na facebooku a i pro ně jsme připravili soutěž o další soudky Pilsner Urquell,“ upozornil Martin Wanke, marketingový ředitel společnosti AT Computers.

Štítky: 
Marketing, Promoakce, AT Computers

Podobné články

Zákazníci při nákupech spoléhají na uživatelské recenze. Pomůže jim nová aplikace

23. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cyrrus Advisory)
Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku. S výběrem produktů nově pomáhá aplikace „Opinio – hodnocení produktů“. Čtěte více

Zrecenzované produkty se prodávají výrazně lépe

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lesensky)
Zákazník při výběru zboží mnohem více věří produktům, které jsou recenzované. Pokud navíc své zkušenosti se zbožím předává vlivná osoba, kterou zákazník zná a věří jí, pravděpodobnost nákupu markantně roste. Dobře jsou si toho vědomy i velké e-shopy, které do svých řad vábí ta největší jména na trhu a do obsahu pod svou značkou investují nemalé finanční prostředky. Čtěte více

Češi dávají e-mailům osm sekund

30. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware)
Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Seznamu a s rostoucím využitím Gmailu a Apple zařízení budou častěji nasazovány interaktivní e-maily. Čtěte více

Péče o zákazníka? Těchto sedm rad je dobré mít na paměti

29. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nordic Telecom)
Ne nadarmo se říká „náš zákazník – náš pán“. Snad každá společnost na světě dělá vše pro to, aby si své zákazníky udržela. Věrnost zákazníků však není samozřejmostí. Je potřeba se o ně patřičně starat a snažit se maximálně vyhovět všem jejich požadavkům. Protože jen spokojený zákazník může být věrný. Čtěte více