Letní pivní megaakce AT Computers je zpět

7. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers pro své zákazníky opět připravila osvěžující letní megaakci. Od 1. do 15. července mají reselleři možnost získat za své nákupy notebooků 5l soudek piva Pilsner Urquell.

Pětilitrový soudek piva získá každý, kdo si koupí jakýkoliv notebook z nabídky AT Computers. Do 24 hodin od dodání notebooku soudek piva doveze Česká pošta. Soudků zákazník získá přesně tolik, kolik zakoupí notebooků.

Toto tu ještě nebylo. Skutečně je to naše megaakce, která na českém distribučním trhu nemá obdoby. Věříme, že si naši zákazníci tuto jedinečnou šanci nenechají ujít, a že i díky nám přežijí letní vedra bez úhony. Samozřejmě ani tento rok nezapomínáme na naše fanoušky na facebooku a i pro ně jsme připravili soutěž o další soudky Pilsner Urquell,“ upozornil Martin Wanke, marketingový ředitel společnosti AT Computers.

Podobné články

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

E-mail v roce 2025: Bezpečnější, ale náročnější na správu

24. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Zatímco světem hýbou novinky z oblasti AI a sociálních médií, klasický e-mail prochází vlastní revolucí. Zásadní změny v zabezpečení a rostoucí výzvy s robotickými interakcemi budou formovat podobu e-mailové komunikace i v roce 2025. Pro firmy to znamená nutnost přizpůsobit se novým pravidlům, nebo riskovat ztrátu důležitého komunikačního kanálu. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více
Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více