Kaspersky Lab představuje nový partnerský program

24. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Globální program „Kaspersky United“ umožňuje partnerům Kaspersky Lab zaměřit se na prodej služeb a produktů, které odpovídají jejich specializaci. Partneři získají rozsáhlou podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním systémem odměn.

Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč různými úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) řídit a monetizovat své odborné zaměření v jedné nebo vícero nabízených kategoriích. Ty se dělí podle typu řešení (zabezpečení hybridního cloudu, threat management and defense nebo fraud prevention) a typu služby (jako například manager service provider, managed detection and response provider nebo autorizované školicí centrum).

K dosažení vyšších prodejů mohou partnerům pomoci certifikáty v různých oborech nebo technikách. Zákazníkům totiž díky nim mohou jasně dokázat, že jsou na danou problematiku prověřenými odborníky.

„Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely. Systémoví integrátoři například zakládají bezpečnostní operační střediska ve svých vlastních datových centrech a nabízejí je jako službu. V poslední době se také objevují firmy, které se snaží zaplnit mezery na trhu a poskytují odbornou pomoc v oblasti SaaS. Čím dál častěji se také setkáváme s tím, že malí a střední zákazníci volí cestu IT outsourcingu, což se odráží na vzestupu MSP. Abychom našim channel partnerům vyšli maximálně vstříc, snažíme se prostřednictvím Kaspersky United vytvořit takové podmínky, díky kterým si každý vybere nejvhodnější produkt nebo službu,“ řekl Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.

V programu získají partneři od Kaspersky Lab také komplexní podporu a výhody, mezi které patří:

  • peněžní odměny;
  • slevy až do výše 20 %;
  • prioritní předprodej a podporu implementace;
  • marketingové a obchodní materiály;
  • vzdělávací materiály, online a offline školení a workshopy.

V další fázi proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné cenné informace, jako jsou whitepapers, webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři získají přístup ke speciálnímu „Partner Onboarding“ školení a materiálům, tak aby pro ně seznámení s portfoliem bylo co nejsnazší a mohli co nejdříve začít vydělávat.

„Kybernetická bezpečnost se stává neodmyslitelnou a stále důležitější součástí dnešního profesního i soukromého života. Společnost AT Computers a naši obchodní partneři proto vynakládají veliké úsilí, aby poskytovali kvalitní produkty a služby společnosti Kaspersky Lab svým zákazníkům. Nový program – Kaspersky United, nám pomůže odlišit se na trhu, poskytnout našim obchodním partnerům kompletní řešení na nejvyšší úrovni a předat jim naše odborné znalosti v této oblasti. Nástroje, které poskytují uživatelsky přívětivý přístup, nám zcela jistě pomohou udržet si status prémiového distributora Kaspersky Lab v České republice,“ doplnil Martin Wanke, marketingový ředitel AT Computers.

Štítky: 

Podobné články

Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více

Red Hat transformuje spolupráci s partnery

29. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Red Hat oznámil transformaci svého globálního partnerského programu s cílem nabídnout spolupracujícím partnerům větší flexibilitu, možnosti volby a zjednodušení procesů. Nový model zapojení partnerů poskytuje zjednodušené a transparentní možnosti spolupráce, které podporují obchodní výsledky zákazníků. Čtěte více