Kaspersky Lab představuje nový partnerský program

24. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Globální program „Kaspersky United“ umožňuje partnerům Kaspersky Lab zaměřit se na prodej služeb a produktů, které odpovídají jejich specializaci. Partneři získají rozsáhlou podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním systémem odměn.

Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč různými úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) řídit a monetizovat své odborné zaměření v jedné nebo vícero nabízených kategoriích. Ty se dělí podle typu řešení (zabezpečení hybridního cloudu, threat management and defense nebo fraud prevention) a typu služby (jako například manager service provider, managed detection and response provider nebo autorizované školicí centrum).

K dosažení vyšších prodejů mohou partnerům pomoci certifikáty v různých oborech nebo technikách. Zákazníkům totiž díky nim mohou jasně dokázat, že jsou na danou problematiku prověřenými odborníky.

„Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely. Systémoví integrátoři například zakládají bezpečnostní operační střediska ve svých vlastních datových centrech a nabízejí je jako službu. V poslední době se také objevují firmy, které se snaží zaplnit mezery na trhu a poskytují odbornou pomoc v oblasti SaaS. Čím dál častěji se také setkáváme s tím, že malí a střední zákazníci volí cestu IT outsourcingu, což se odráží na vzestupu MSP. Abychom našim channel partnerům vyšli maximálně vstříc, snažíme se prostřednictvím Kaspersky United vytvořit takové podmínky, díky kterým si každý vybere nejvhodnější produkt nebo službu,“ řekl Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.

V programu získají partneři od Kaspersky Lab také komplexní podporu a výhody, mezi které patří:

  • peněžní odměny;
  • slevy až do výše 20 %;
  • prioritní předprodej a podporu implementace;
  • marketingové a obchodní materiály;
  • vzdělávací materiály, online a offline školení a workshopy.

V další fázi proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné cenné informace, jako jsou whitepapers, webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři získají přístup ke speciálnímu „Partner Onboarding“ školení a materiálům, tak aby pro ně seznámení s portfoliem bylo co nejsnazší a mohli co nejdříve začít vydělávat.

„Kybernetická bezpečnost se stává neodmyslitelnou a stále důležitější součástí dnešního profesního i soukromého života. Společnost AT Computers a naši obchodní partneři proto vynakládají veliké úsilí, aby poskytovali kvalitní produkty a služby společnosti Kaspersky Lab svým zákazníkům. Nový program – Kaspersky United, nám pomůže odlišit se na trhu, poskytnout našim obchodním partnerům kompletní řešení na nejvyšší úrovni a předat jim naše odborné znalosti v této oblasti. Nástroje, které poskytují uživatelsky přívětivý přístup, nám zcela jistě pomohou udržet si status prémiového distributora Kaspersky Lab v České republice,“ doplnil Martin Wanke, marketingový ředitel AT Computers.

Štítky: 

Podobné články

Sophos rozšířil řady svých českých MSP partnerů

5. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Certifikace v programu Sophos MSP Connect umožňuje zapojeným společnostem připojit všechny své zákazníky do jednoho uceleného a snadno použitelného bezpečnostního řešení nové generace a nabízet jim pokročilé bezpečnostní produkty značky Sophos formou služby. Čtěte více

Dell Technologies spouští Cloud Service Provider program i s českým partnerem

3. 6. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Společnost Dell Technologies v České republice spustila program Cloud Service Provider. Program je určený všem společnostem, které nabízí hostingové služby a zároveň využívají infrastrukturu Dell. Globálně jsou součástí programu hráči jako Rackspace či Aruba, zapojil se však již i první český partner. Čtěte více

Dell Technologies přichází s podporou pro partnery

4. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies se rozhodla nabídnout svým partnerům finanční úlevu a pomoci jim tak rozvíjet schopnosti a pracovat na získávání zakázek do budoucna. Díky této podpoře mohou oni podporovat své zákazníky. Čtěte více

Cisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů

30. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco pokračuje ve snaze pomáhat zákazníkům a partnerům úspěšně přečkat současné složité období, a proto představuje nový program ekonomické odolnosti podniků. Cílem programu v hodnotě 2,5 miliardy dolarů je pomoci zákazníkům a partnerům překonat složitou finanční situaci způsobenou pandemií Covid-19. Čtěte více