Kaspersky Lab představuje nový partnerský program

24. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Globální program „Kaspersky United“ umožňuje partnerům Kaspersky Lab zaměřit se na prodej služeb a produktů, které odpovídají jejich specializaci. Partneři získají rozsáhlou podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním systémem odměn.

Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč různými úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) řídit a monetizovat své odborné zaměření v jedné nebo vícero nabízených kategoriích. Ty se dělí podle typu řešení (zabezpečení hybridního cloudu, threat management and defense nebo fraud prevention) a typu služby (jako například manager service provider, managed detection and response provider nebo autorizované školicí centrum).

K dosažení vyšších prodejů mohou partnerům pomoci certifikáty v různých oborech nebo technikách. Zákazníkům totiž díky nim mohou jasně dokázat, že jsou na danou problematiku prověřenými odborníky.

„Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely. Systémoví integrátoři například zakládají bezpečnostní operační střediska ve svých vlastních datových centrech a nabízejí je jako službu. V poslední době se také objevují firmy, které se snaží zaplnit mezery na trhu a poskytují odbornou pomoc v oblasti SaaS. Čím dál častěji se také setkáváme s tím, že malí a střední zákazníci volí cestu IT outsourcingu, což se odráží na vzestupu MSP. Abychom našim channel partnerům vyšli maximálně vstříc, snažíme se prostřednictvím Kaspersky United vytvořit takové podmínky, díky kterým si každý vybere nejvhodnější produkt nebo službu,“ řekl Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.

V programu získají partneři od Kaspersky Lab také komplexní podporu a výhody, mezi které patří:

  • peněžní odměny;
  • slevy až do výše 20 %;
  • prioritní předprodej a podporu implementace;
  • marketingové a obchodní materiály;
  • vzdělávací materiály, online a offline školení a workshopy.

V další fázi proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné cenné informace, jako jsou whitepapers, webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři získají přístup ke speciálnímu „Partner Onboarding“ školení a materiálům, tak aby pro ně seznámení s portfoliem bylo co nejsnazší a mohli co nejdříve začít vydělávat.

„Kybernetická bezpečnost se stává neodmyslitelnou a stále důležitější součástí dnešního profesního i soukromého života. Společnost AT Computers a naši obchodní partneři proto vynakládají veliké úsilí, aby poskytovali kvalitní produkty a služby společnosti Kaspersky Lab svým zákazníkům. Nový program – Kaspersky United, nám pomůže odlišit se na trhu, poskytnout našim obchodním partnerům kompletní řešení na nejvyšší úrovni a předat jim naše odborné znalosti v této oblasti. Nástroje, které poskytují uživatelsky přívětivý přístup, nám zcela jistě pomohou udržet si status prémiového distributora Kaspersky Lab v České republice,“ doplnil Martin Wanke, marketingový ředitel AT Computers.

Štítky: 
Partnerské programy, AT Computers, Kaspersky Lab

Podobné články

VMware inovoval partnerský program

23. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
Na konferenci Partner Leadership Summit společnost VMware představila výrazně zjednodušený, flexibilní partnerský program VMware Partner Connect, který bude spuštěn počátkem příštího roku. Program umožní partnerům spolupracovat se společností VMware způsobem, jaký vyhovuje jejich vlastním obchodním modelům. Čtěte více

Dell Technologies umožní partnerům lépe kombinovat řešení všech firem skupiny

20. 5. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Nový vývojový stupeň partnerského programu Dell EMC Partner Program rozšiřuje možnosti parterů plně využívat hodnotu značky Dell Technologies a zjednodušuje zapojení partnerů do křížového prodeje a nákupu produktů a řešení všech značek skupiny. Dále byly představeny i dva nové partnerské odznaky určené pro platformu Cloud Platform a infrastrukturu Virtual Desktop Infrastructure. Čtěte více

Partnerský program v IoT

23. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: CRA)
Oblast IoT se u nás začala rozvíjet zhruba v letech 2014 – 2015. Jako první se začaly stavět sítě a infrastruktura, následoval vývoj hardwaru, vznikla řada firem, které se IoT zabývají. Zkušenosti však ukazují, že jednotlivé části celku nemohou fungovat odděleně, zákazník potřebuje komplexní řešení a je vyžadována konsolidace specializovaných firem – ideálně do partnerského programu tak, aby byly zákazníkům doručovány služby v maximální kvalitě. Čtěte více

Nový partnerský program Check Pointu odměňuje budování vztahu se zákazníky

5. 3. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Check Point)
Celosvětový partnerský program Check PointS bude unikátním způsobem odměňovat partnery za aktivitu a budování vztahů se zákazníky, vytvoří bezkonkurenční prodejní příležitosti a partnerům poskytne zdroje potřené pro zvýšení příjmů, zrychlení prodeje a budování ještě silnějších obchodních vztahů. Čtěte více