Infor posiluje v CRM, koupil Saleslogix

19. 8. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Společnost Infor koupila poskytovatele cloudových CRM systémů Saleslogix. Infor tak bude moci svým zákazníkům nabízet nové funkce orientované na prodej a služby ve svých sadách CloudSuite.

Infor do produktu plánuje dále investovat, ať již jde o vyšší škálovatelnost, uživatelské rozhraní či funkce.

Americká společnost Saleslogix byla založena v roce 1998 a zaměstnává více než stovku pracovníků. Na řešení Saleslogix CRM se po celém světě spoléhá více než 1 700 organizací, a v oblasti řízení prodeje, marketingu, zákaznických služeb, a podpory a reportování. Infor a Saleslogix mají více než 300 společných zákazníků.

„CRM systémy sledují obvykle malý výsek zákaznických, marketingových a prodejních dat. Odvětvové aplikace společnosti Infor obsahují obrovská úložiště informací o zákaznických interakcích generovaných komplexními specifickými procesy, jež dokážeme automatizovat a kontextově analyzovat s cílem poskytnout jedinečný pohled na zákazníka,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel společnosti Infor. „Naše společnost nyní dokáže podporovat kompletní procesy řetězce od poptávky k nabídce, od kontaktování zákazníka až po doručení objednávky prostřednictvím integrace marketingových a prodejních procesů s plánování dodavatelského řetězce, plánováním prodeje a provozu a rozvrhováním výroby v reálném čase.“

Podle analytické společnosti Gartner by měl globální trh se CRM řešeními růst z 24 miliard dolarů v roce 2014 na 42 miliard dolarů v roce 2018. Infor očekává, že ještě větší poptávka bude po CRM softwaru s integrovanými odvětvovými funkcemi, protože stále více společností hledá způsob, jak využít dat vznikajících během procesů prodeje a zákaznických služeb. S řešením Infor CRM budou zákazníci schopni řídit ucelený životní cyklus s přístupem k relevantním datům v ERP systému, což jim umožní získávat nové zákazníky, řídit budoucí obchodní příležitosti a poskytovat zákaznické služby.

Infor se chystá rozšířit své CRM portfolio o odvětvově-specifické funkce a procesy integrované s aplikacemi Infor ERP, počínaje Infor CRM Automotive, CRM Healthcare, CRM Public Sector a konče CRM Manufacturing.

Vedle Infor CRM bude Infor i nadále podporovat a rozvíjet řešení Inforce postavené na platformě Force.com, která propojuje aplikace Infor pro podnikové a finanční řízení s aplikacemi Salesforce.com prostřednictvím integrační platformy Infor ION.

Štítky: 

Podobné články

ArrowSphere Cloud rozšířil nabídku řízených služeb o řešení Cloud Object Storage for Backup

25. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Arrow ECS)
Společnost Arrow Electronics spustila řešení Arrow Cloud Object Storage for Backup. Nová služba založená na IBM Cloud je vytvořena tak, aby podporovala rostoucí potřeby na ochranu dat zejména u podniků fungujících digitálně. Čtěte více

Výhled IT prodejního kanálu na rok 2024 a dále

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Eaton)
Navzdory přetrvávajícím problémům vykazuje světový trh s IT po třech letech nepříznivých okolností známky oživení. Předpokládá se, že v roce 2024 vzrostou celosvětové dodávky osobních počítačů o osm procent a o stejné procento se zvýší i výdaje na IT oproti předchozímu roku. Co tedy bude toto oživení trhu znamenat pro IT prodejní kanál v nadcházejících měsících? Čtěte více

CNAPP aneb řízení kybernetické bezpečnosti v době multicloudové

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Anect)
Většina firem v Česku již alespoň část svých systémů či aplikací provozuje v cloudu. Ať už jde o kombinaci privátního a veřejného cloudu, nebo více komerčních dodavatelů. Tento trend bude nadále posilovat, vedle mnoha výhod ale zároveň zvyšuje i nároky na komplexní zabezpečení firemního provozu. Proto se v poslední době stále častěji skloňuje zkratka CNAPP. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise integruje GenAI do platformy Aruba Networking Central

4. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Hostované řešení na cloudové platformě HPE GreenLake získává nové funkce využívající velké jazykové modely (LLM) přinášející optimalizaci a predikci síťového provozu, čímž posouvá správu sítí na novou úroveň. O službu HPE Aruba Networking Central již rozšířila svou nabídku např. společnost Verizon Business. Čtěte více