HP ocenilo nejlepší české obchodní partnery

21. 12. 2017. (redaktor: František Doupal)
Společnost HP Inc. vyznamenala své nejlepší obchodní partnery v České republice za rok 2017. Certifikáty s oceněním pro vítěze převzaly společnosti eD‘ system Czech, Alza.cz, K + B Progres, C System CZ, RSM Infinity, Offïce Depot, Legia, VSP Data a Print Partners.

Slavnostní vyhlášení proběhlo 18. prosince 2017 v Obecním domě v Praze. Hosty večerem provedl moderátor Aleš Cibulka s Miss World 2006 a ambasadorkou HP Inc. Taťánou Gregor Brzobohatou, součástí bohatého programu byla i módní přehlídka kolekce Elements návrhářky Blanky Matragi.

Ceny předali Erika Lindauerová, generální ředitelka HP Inc. pro český a slovenský trh, a Pavel Machovský, channel manager HP Inc.

„HP Inc. se po dvou letech úspěšně etablovalo jako samostatná společnost, které se velmi daří nejen celosvětově, ale také v České republice a na Slovensku. I v příštím roce budeme tvrdě pracovat, abychom si vedoucí pozici na trhu s počítači i tiskárnami udrželi. Toho bychom ale pochopitelně nemohli dosáhnout bez pomoci našich obchodních partnerů, kteří jsou nedílnou součástí našich úspěchů. Už teď se těšíme na příští rok, kdy společnými silami na letošní výsledky navážeme,“ uvedla Erika Lindauerová.

Přehled oceněných obchodních partnerů HP za rok 2017

  • Největší distributor Computing & Printing produktů 2017: eD‘ system Czech
  • Největší retail partner HP 2017: Alza.cz
  • Retail partner HP s největším meziročním nárůstem prodeje 2017: K + B Progres
  • Největší komerční partner HP v prodeji Computing & Printing produktů 2017: C System CZ
  • Komerční partner HP s největším meziročním nárůstem prodeje Computing & Printing produktů 2017: RSM Infinity
  • Největší partner HP v prodeji spotřebního materiálu 2017: Office Depot
  • Největší DesignJet partner za rok 2017: Legia
  • Nejlepší servisní partner za rok 2017: VSP Data
  • Největší iMPS partner za rok 2017: Print Partners
Štítky: 

Podobné články

Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč. Čtěte více

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více